Esialgu novembri keskpaika plaanitud üritus lükkus edasi, kuna ministri päevakava ei võimaldanud virtuaalkeskkonda külastada. See andis tegijatele võimaluse saatkonnahoonele lihvi anda.
"Infokanalid on muutunud ning meiegi peame muutma viise, kuidas me infot levitame. Üha suurem osa kommunikatsioonist toimub internetis ning peame selle trendiga kaasas käima," rõhutas välisminister Urmas Paet (nn teise elu nimega Urmas Alter) oma kõnes.
"Second Life'il on olnud suur menu selle loomisest alates, just seetõttu otsustasime avada siin saatkonna." Paet kutsus osalema tulevikus saatkonnas korraldatavatel üritustel ning toonitas, et saatkonna uksed on külastajatele valla.
Sõna sai ka välisministeeriumi kantsler Matti Maasikas, kes juhtis tähelepanu sellele, et nooremad põlvkonnad eelistavad teavet saada pigem veebilahendustest nagu YouTube või MySpace, selmet külastada ametlikke veebilehti. Kantsler teatas ka, et saatkonnas hakkab välisministeeriumi lahtiolekuaegadel viibima ministeeriumi töötaja.
Saatkonnahoone on avar ja õhuline, sisaldades konverentsisaali, auditooriumi, näitusesaali ning sisehoovi. Kõikjal hakkab silma sinimustvalge ning rukkilille temaatika. Püütud on rõhutada eestimaist ja -meelset, saabujaid tervitab eesti hagijas ning sisehoovi lilled on tuttavad Eestimaa aedadest.
Eesti on Rootsi järel teine riik, kes avas oma saatkonna virtuaalmaailmas.
Autor: Tanel Jõeäär
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.