Kui keskmiselt ulatub tarbijamängude
auhinnafond 30 000 kroonini, siis tänavune kalleim kampaania ületab kahe miljoni
piiri.
Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim mäng on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks mäng väga hästi, sõnas Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel.
Loe pikemalt homse Äripäeva Turunduse rubriigist.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.