Kui keskmiselt ulatub tarbijamängude
auhinnafond 30 000 kroonini, siis tänavune kalleim kampaania ületab kahe miljoni
piiri.
Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim mäng on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks mäng väga hästi, sõnas Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel.
Loe pikemalt homse Äripäeva Turunduse rubriigist.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.