Kui keskmiselt ulatub tarbijamängude
auhinnafond 30 000 kroonini, siis tänavune kalleim kampaania ületab kahe miljoni
piiri.
Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim mäng on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks mäng väga hästi, sõnas Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel.
Loe pikemalt homse Äripäeva Turunduse rubriigist.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.