Kui keskmiselt ulatub tarbijamängude
auhinnafond 30 000 kroonini, siis tänavune kalleim kampaania ületab kahe miljoni
piiri.
Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim mäng on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks mäng väga hästi, sõnas Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel.
Loe pikemalt homse Äripäeva Turunduse rubriigist.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.