5. detsembril sõlmis SEB Eesti Ühispanga
Tornimäe kontoris otsekorralduslepingu EMT arvete maksmiseks SEB klient Eveliis,
kes jõulukinke ostma minnes avastas, et kogu tema raha on arvelt kadunud.
Pangast sai Eveliis teada, et 17. detsembril võeti tema kontolt maha kogu seal olnud raha, sest EMT oli esitanud panka 47 000-kroonise arve. Miks, ei saanud ta aga teada, kirjutas Tarbija24.
«Šokis pöördusin tagasi EMT esinduse poole ja sealt selgus, et pangatöötaja, kes minu otsekorralduse vormistas, oli viitenumbriks pannud ühe suurfirma viitenumbri ja oleksin pidanud eraisikuna maksma otsekorraldusega hoopis ühe firma telefoniarveid,» rääkis Eveliis.
SEB Eesti Ühispanga kommunikatsioonijuht Silver Vohu ütles Postimees.ee-le, et pangal on siiralt kahju, et selline probleem tekkis ning lisas, et kahjuks ei suuda pangasüsteem valet viitenumbrit tuvastada.
Seotud lood
EMT otsustas, et loobub alates 1.jaanuarist
2008 plaanitud minutipõhisest hinnastusest nii EMT lepingulises era- kui
ärisegmendis. Kõikidel EMT lepingulistel klientidel jääb kehtima sekundipõhine
hinnastus.
SEB Eesti Ühispank on otsustanud, et uute
SMS- ja kiirlaenu pakkujatega enam pangalingi kaupmehelepinguid ei sõlmita.
Hetkel ei ole võimalik kasutada SEB Eesti
Ühispanga kodulehte ega teha internetimakseid SEBis.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.