Krooni Takso tegevjuht Margus Trempile tuli
Tallink Takso otsus osta autod Silberautolt ja Reval Autolt üllatusena.
“Škoda Superbe pidi neil olema 30 tükki ette valmistatud kuulujuttude järgi ja Silberauto olevat konkurentsist välja langenud ammu juba. Seda on automüüjad rääkinud mulle, aga ju siis on vajalik natuke vett sogada,” oli Trempi hämmeldunud.
Samas märkis ta, et oleks olnud üllatav, kui uus tulija olekski Škoda kasuks otsustanud. “Neil pole muud võimalust, kui tulla turule teistest kallimate hindadega ja kallite autodega,” arvas ta.
Trempi rääkis, et taksonduses on hinnad all, kuna suuresti töötavad taksojuhtidena FIEd, kes ei maksa makse iga teenitud krooni pealt. ”Kui nad maksaksid, oleksid ka teenuse hinnad hoopis kõrgemad. Meie tervitame Tallink Takso tulekut, sest ehk on neil jõudu ebaausa konkurentsiga võitlemiseks,” avaldas ta lootust.
Krooni Takso juhi hinnangul on Tallink Takso kliend kindlasti jõukam ja ühiskonnatundlikum, kes on nõus maksma rohkem, teades, et riigieelarvesse tagasi jõuab sealt õige summa.
Krooni Takso autod on praegu Toyota Avensised. Ettevõte kaalub osta ka uusi Renault'sid, aga selles osas alles läbirääkimised käivad.
Seotud lood
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Küti
hinnangul võib Tallink Takso ning Silberauto ja Reval Auto vahel sõlmitava
lepingu suurus olla umbes suurusjärgus 30 miljonit krooni.
Saksa Auto juhataja Jussi Pärnpuu sõnul
pidas Tallink Takso võimaliku suurema autoostu läbirääkimisi ka nende
ettevõttega, kuid sobiva mudeli puudumise tõttu jäi koostöö ära.
Mullu osutusid ligi pooled Tallinna taksod
mittekorras olevateks ning pea iga kümnes takso oli piraat.
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.