Nii näiteks saatis turismifirma Estours nõukogu assistendi Jelena Grušina sõnul aastavahetusreisile 2,5 korda rohkem turiste kui 2006. aastal, Novatours müüs võrreldes 2006. aastaga jõulude eel 92% rohkem soojamaareise.
Union Traveli andmetel on keskmine reisi hind viimasel aastal tõusnud.
"Inimestel on tekkinud raha ja nad soovivad seda investeerida enda arendamisse ja puhkamisse," rääkis Novatoursi direktor Raimondas Ušeckas. "Jõukate eestlaste arv kasvab iga aastaga, sellepärast on näha, et inimesed on hakanud rohkem reisima."
Ušeckase sõnul levib komme aastavahetuse ajal soojal maal puhata.
"Mõningatele on Egiptus või Kanaari saared juba traditsiooniliseks uue aasta vastuvõtmise kohaks kujunenud. Viimasel ajal on sellele lisandunud ka eksootiline Tai," selgitas Ušeckas.
Domina World Travel suurt pühadeaegset reisibuumi ei ole täheldanud.
"Mõnevõrra on individuaalreiside osakaal tõesti kasvanud. Paljud soovivad reisida just sellel perioodil, sest lastel on koolivaheaeg," sõnas Domina World Traveli turundusjuht Helen Saul. "Suurenenud pakkumine on viinud hinnad alla ja seoses sellega on võimalik reisida ka nendel inimestel, kellele see seni taskukohane pole olnud."
Domina World Traveli klientide seas on populaarsemateks sihtkohtadeks kujunenud Egiptus, Tai ja Dubai. Sauli sõnul planeeritakse kallid paketid ette pikemalt.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.