Tallink Grupi teatel tõstab ettevõte
seoses aasta jooksul maailmaturul aset leidnud kütusehinna olulise tõusuga laeva
piletite hindu.
Alates 7. jaanuarist lisandub pärast 15. jaanuari väljuvale reisile ostetud piletile kütuse hinnatõusust tingituna Eesti-Soome liinil 47 krooni, Eesti-Rootsi, Läti-Rootsi ja Soome-Rootsi liinidel 78 krooni ja Eesti-Soome-Saksamaa liinil 125 krooni.
Kuna Tallink Grupp järgib rahvusvahelise MARPOL konventsiooni sätteid ja Rootsi ning Soome võimude laevakütusele esitatavaid kõrgemaid erinõudeid, kasutavad ettevõtte laevad madala väävlisisaldusega keskkonnasõbralikumat kütust, millel on samas kõrgem hinnaklass, teatas ettevõte.
Alates 2007. aasta jaanuarist on kütusehinnad maailmaturul kasvanud ligi kaks korda ning lisaks lennufirmadele on piletitele kütuselisa juurde arvestama asunud ka paljud rahvusvahelised laevafirmad.
Seotud lood
LindaLine Express tegevjuht Enn Rohula
ütles, et praegu nende laevad ei sõida ja praegu hindu ei tõsteta.
Tallinki aktsionäride korralisel
üldkoosolekul 29. jaanuaril esitatakse kinnitamiseks ettepanek maksta
nõukogu liikmetele preemiat. Samas tehakse ettepanek aktsionäridele dividende
mitte maksta.
SuperSeaCati finantsjuhi Peter Walkeri
sõnul tekitab kõrge kütuse hind muret kõikidele transpordiga tegelejatele, kuid
oma tegevusplaani nemad piletihindade osas ei avalikusta.
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Küti
hinnangul võib Tallink Takso ning Silberauto ja Reval Auto vahel sõlmitava
lepingu suurus olla umbes suurusjärgus 30 miljonit krooni.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.