Endise reformierakondlase Anna-Maria
Galojani sõnul peaks riik inimeste seas tegema rohkem selgitustööd, mis
riskid laenuvõtmisega kaasneda võivad.
"See oleks ju absurd kui pangad ise, kes igal sammul reklaamivad, et võtke laenu hakkaks ühel hetkel reklaamima, kui kahjulikuks läbimõtlematu laenuvõtmine muutuda võib," sõnas Galojan.
Galojani sõnul on noorele turumajandusele tarbimisbuum iseloomulik nähtus. Laenude näol on raha kergemini kättesaadav ning inimesed kasutavad juhust, et elada üle oma tegelike majanduslike võimete.
"Arvan, et inimesi tuleks rohkem teavitada riskidest mis laenuvõtmisega kaasnevad. Igal pool ripuvad pankade ja muude laenupakkujate reklaamid, mis kutsuvad muudkui laenama. Pole siiani näinud plakatit, mis teavitaks sellest, mis mõtlematu laenamisega kaasneda võib. Siinkohal peakski riik tegema rahvale vastavat selgitustööd, kuna ükski ettevõtte ei hakka tegema endale kahjulikku reklaami," vastas Galojan aripaev.ee päevaküsimusele: "Kas pangad peaksid laenu andmisel rohkem riske tutvustama?"
Seotud lood
Riigikoguliikme Erki Noole sõnul on pangad
muutunud konkreetsemaks ning kergekäeliselt laene enam ei väljastata.
Kinnisvaraga tegeleva ettevõtte Rotermann
Gruppi juhatuse esimehe Jaan Tootsi sõnul peab iga laenuvõtja ise oma riske
teadma.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.