Tallink Hotelsi tegevjuht Aivar Sõerd ütles
täna, et Tallink suurendas möödunud aastal Soome turistide majutamises oma
turuosa.
"Kui võrrelda 2006. ja 2007. aastat, siis Tallink Hotels on Tallinnas majutatud soomlaste turuosa suurendanud ja tunduvalt suurendanud," rääkis Sõerd.
2006. aastal ööbis Tallinki hotellides 146 000 inimest. 2007. aastal oli külastajaid 215 000. Sõerdi sõnul oli Tallink City Hotelli täituvus pealinna keskmisel tasemel, alates septembrist ületas aga Tallinki spa- ja konverentsihotelli täituvus Tallinna keskmist.
"Võib täheldada mõningast Soome ja Rootsi turistide osakaalu vähenemist, aga seda kompenseerib teiste riikide ja siseriiklike turistide osakaalu suurenemine," tõdes Sõerd ja lisas, et kliendi köitmiseks tuleb majutusasutustel panustada senisest rohkem uutele teenustele.
Seotud lood
Ehkki Tallink jäi halduskohtus
tarbijakaitseametiga maadeldes kaotajaks, sõdib firma sealsamas ka
tervisekaitseametiga, kes käskis laevabaarides suitsetamise lõpetada.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.