• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 17.01.08, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlanna turustab inglastele Marlborot

Alates 1. oktoobrist 2007 töötab sigaretitootja Philip Morris Suurbritannia ja Iirimaa brändijuhina eestlanna Kristel Matesen.
Mateseni ülesanne on parandada Philip Morrise toodete - neist tuntuimad Marlboro, Parliament ja Philip Morris - populaarsust Suurbritannia nikotiinitarbijate seas, kirjutas Eesti Ekspress. Turg on langev - kui praegu suitsetab Briti saartel kolmandik elanikkonnast, siis 2050. aastaks loodetakse suitsetajate arvu vähendada ühe kuni kaheksa protsendini.
E-posti teel kinnitab Matesen Philip Morrise heaks töötamist, kuid intervjuu jaoks lähima kuu jooksul aega ei leia, selgitades seda suure töökoormuse ja pidevate ametisõitudega.

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.07, 09:21
Rootsi tarbijakaitseamet kaebas Marlboro Classicsi kohtusse
Rootsi tarbijakaitseamet kaebas kohtusse rõivabrändi Marlboro Classics Rootsi esindaja, sest igasugune tubakareklaam, ka rõivaste kaudu, on keelatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele