Reklaamiagentuuri Ecwador omaniku ja
tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on head majandustulemused tingitud ettevõtte uuest
äristrateegiast, struktuurimuudatustest ning kliendibaasi uuendamisest.
"Mullu viisime sisse struktuurimuudatused, vaatasime üle oma kliendibaasi, loobusime vähem rentaablitest toodetest, asendades need uutega," kommenteeris häid majandustulemusi reklaamiagentuuri omanik ja tegevjuht Heily Aavik.
Eesti kapitalil tugineva reklaamiagentuuri Ecwador auditeerimata käive kasvas 2007. aastal 2006. aastaga võrreldes 46% ja ärikasum suurenes 93% . 2007. aastal teenis ettevõte agentuuritulu 6,4 miljonit EEK-i.
Aaviku sõnul kasvas agentuuri kliendiportfell möödunud aastal märkimisväärselt.
Aavik on arvamusel, et ka käesolev aasta tuleb ettevõttele ja kogu Eesti reklaamitööstusele edukas tulla
"Kui mõnel ettevõttel hakkabki majanduslikult kehvemini minema, siis usun ma, et tänaseks on ettevõtete juhid juba sedavõrd targad, et turunduskulude
arvelt ei hakata kokku hoidma. Pigem leitakse efektiivsuse saavutamiseks palju otstarbekamaid võimalusi“ sõnas tegevjuht.
Aaviku sõnul liiguvad trendid Eesti reklaamiturul alanud aastal selles suunas, et kohalikud ettevõttes eelistavad koostööpartneriks agentuure kes suudavad pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet.
Reklaamiagentuur Ecwador on Eesti reklaamiturul tegutsenud 10 aastat. Täisteenust pakkuva reklaamiagentuurina on Ecwadoris esindatud reklaam, disain, interaktiivne turundus ning üritusturundus. Agentuuri eelisteks on põhjalik turunduskommunikatsiooni kogemustepagas, personaalsus kliendisuhetes ning töötajate kõrge pühendumus.
Reklaamiagentuuri Ecwador suuremad kliendid on Isku, Eesti Energia, Tridens, Tallinna Vesi, Merko Ehitus, ETV ja paljud teised ettevõtted.
Seotud lood
Igaüks teab, milline tüütus on reklaamid,
mis on jäänud telerist lindistatud saadete vahele. Pole ka vahet, kas võtta
saateid linti juba ajalooks saanud VHS-makiga või salvestada neid läbi
digitüüneri plaadile või kõvakettale.
Mullu laekus Tallinna linnakassasse 35,5
miljonit krooni, mis on 5,2 miljonit ehk 17% enam kui 2006. aastal.
Eesti juhtiva reklaamiagentuuri Idea Euro
RSCG uus tegevjuht on Birjo Kiik, senine ettevõtte juht Mark Eikner jätkab tööd
firmas juhatuse liikmena
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.