Igaüks teab, milline tüütus on reklaamid,
mis on jäänud telerist lindistatud saadete vahele. Pole ka vahet, kas võtta
saateid linti juba ajalooks saanud VHS-makiga või salvestada neid läbi
digitüüneri plaadile või kõvakettale.
Nüüd on firma VideoReDo valmis saanud tarkvaraga, mis reklaamid hoobilt kõrvaldab. Reklaamilõikur on üks praegu Las Vegases toimuval messil Consumer Electronics Show’l esitletud uusi tooteid, mille BBC valis välja 2008. aasta oluliste elektroonikatoodete hulka. Juba praegu on võimalik reklaamieemaldajat alla laadida tasuta proovivarana.
Tarkvara otsustab ise pildi järgi – iga reklaami ees ja taga on hetkeks must ekraan – ning lõikab ise reklaamlõigu välja.
Tegelikult on programm, mis algselt oli mõeldud video toimetamiseks juba kolm aastat vana. Kuid uus versioon suudab toimetatud programme ka DVD-plaadile kirjutada.
Selle aasta lõpul lubab firma pakkuda võimalust toimetada videoid nii, et neid saaks vaadata iPodist.
Seotud lood
Kas sul tekitab õudusjudinaid mõte, et
reklaamitegijad teavad täpselt, kuidas panna suu vett jooksma, kurk kuivama või
alateadvus mingit kaubamärki eelistama?
Onlain-reklaamide kurb saatus on see, et
tegelikult klikib neid vaid murdosa lehekülge külastavatest inimestest. Kas
reklaamimist tõhustaks reklaami suunamine kindlale sihtgrupile?
Reklaamiagentuuri Ecwador omaniku ja
tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on head majandustulemused tingitud ettevõtte uuest
äristrateegiast, struktuurimuudatustest ning kliendibaasi uuendamisest.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.