Eelolevast kolmapäevast võib Lufthansa
klient end Tallinnast väljuvatele Lufthansa ja tema partnerite jätkulendudele
registreerida internetis.
Reisija saab ennast ja oma reisikaaslasi õhusõidukisse istuma paigutada ning A4-formaadis pardapassi välja printida kuni 30 tundi enne lennu väljumist. Viimane võimalus veebis check-in’i teha on 40 minutit enne lendu.
Samuti saab internetis ehk kodus, kontoris või netikohvikus registreeruda ka Saksamaalt väljuvatele Lufthansa lendudele.
Kui pileti eest on tasutud, pole vaja karta, et pilet vahetult enne reisi koju või kontorisse ununeks või et pilet kulleriga ummikus seisaks, ütles Tallinna lennujaamas maapealset teenindust korraldava ASi Tallinn Airport GH juhatuse esimees Tiit Kepp.
Pileti broneeringu kinnituseks piisab Lufthansa boonuskaardist Miles More, isikut tõendavast dokumendist või elektroonilise pileti ehk etixi numbrist, mille broneeringusüsteem automaatselt väljastab.
Pagasiga reisijad saavad lennujaamas oma pagasi ära anda selleks spetsiaalselt ette nähtud punktides, mille asukohad on leitavad registreerimislaudade kohal põlevate ekraanide järgi.
Soome Finnairi ja Hollandi KLMi järel on Lufthansa Euroopa suurtest lennufirmadest kolmas, mis võimaldab Tallinnas lennule registreeruda ka interneti teel. Lähiajal hakkab Tallinnas sama teenust pakkuma ka Leedu odavlennufirma FlyLAL.
Estonian Air e-piletit veel ei kasuta. Küll on Tallinna lennujaamas võimalik end Estonian Airi lennule registreerida lennupäevale eelneval päeval vahemikus kell 12-21.
Seotud lood
Venemaa külmutas saksa lennuettevõtte
Lufthansa arved väidetava maksuvõla tõttu, vahendas Lenta.ru.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.