• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 12.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võistlevad reklaamid ja parimad turundusteod

Reklaamiauhindu jagab reklaamiagentuure ühendav organisatsioon ERAL, turundustegusid valib firma Best Marketing kokku kutsutud žürii vastaval konverentsil. Reklaame saab esitada veel praegugi.
ERALi presidendi Agne Puusaare sõnul antakse reklaamiauhindu Kuldmuna välja juba kümnendat korda. "Meie missiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. Ehk siis - tahame pöörata tähelepanu nende sõnumite kvaliteedile ja selle kvaliteedi jätkuvale tõstmisele, mis meid kõiki igapäevaselt ümbritsevad ja mõjutada püüavad.
Kasutame ju selleks kõigile kuuluvat avalikku ruumi," seletas Puusaar.
Best Marketingi juhi Silja Oja arvates annab edukas osalemine konkursil juurde peamiselt reklaamifirmade mainele, kuna autasud näitavad ettevõtte konkurentsivõimelisust ning kvaliteeti. Samuti on võit tunnustuseks ettevõtete turundustiimidele.
Kui kuldmunasid antakse reklaamidele, siis aasta turundusteo tiitel antakse tervele kampaaniale, hinnatakse tulemuslikkust, uuenduslikkust ning strateegilist lähenemist. Eriauhinna saavad parimad avaliku sektori ning sotsiaalkampaaniad.
Osalemine Kuldmuna valimisel annab firmade telereklaamidele tõenäoliselt ka lisaesitusi tarbijatele, kuna tänavu plaanitakse anda inimestele võimalus osaleda reklaamide hindamisel mobiiltelefoni vahendusel.
Puusaare sõnul soovivad nad tunnustada neid loovisikuid, kes reklaamiga leiba teenivad ja kliente, kel on oskust ja julgust tellida häid reklaame. "Toimub ka noortekonkurss, et tuua andekaid noori alale lähemale, anda neile võimalus oma ideid näidata. Võitja sõidab edasi osalema Cannes'i vastavale noortekonkursile," seletas Puusaar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele