Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaamiseadus nõuab selget SMS-laenu maksumust
Majanduskomisjon otsustas täna, et
reklaamiseadusse tuleb kirjutada selgesõnaline nõue SMS-laenu kulukuse
näitamiseks, edastas riigikogu kantselei.
Riigikogu majanduskomisjoni esimehe Urmas Klaasi sõnul peab igaüks SMS-laenu võttes teada saama, kui palju selline laen talle tegelikult maksma läheb.
„Me ei saa ega tohi inimese eest otsustada, kas võtta SMS-i teel laenu või mitte," ütles Klaas, "Kuid riigikogu peab laenuandjale panema kohustuse teavitada, kui suur on selle laenu krediidikulukuse määr.”
Reklaamiseaduse eelnõu sätestab, et igas reklaamis, millega ahvatletakse võtma kuni 10 000kroonist laenu maksimaalse tagasimaksetähtajaga kuni 6 kuud, tuleb ära näidata krediidikulukuse määr.
Susi hotelli tegevjuht Kaja Uppin ütles, et
hoiatavalt tuleks sildistada video- ja arvutimängud ning toiduainete etikettidel
peaks E-ainete sisaldus paremini loetav olema.
Credit 24 kaubamärgi omanik, Londoni börsil
noteeritud Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes tegutsev kiirlaenude pakkuja Mobile
Credit Baltic plc andis välja 3 330 432 uut lihtaktsiat kogusummas ligi 80
miljonit krooni.
5. novembri USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutuda investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiks Donaldi Trumpi võit mõjutada aktsiaturge kaubandus-, energia-, kaitse- ja tehnoloogiasektorites.