• OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • 26.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkursi finaali jõudsid vaid suurkampaaniad

Turundusteo žürii liikme, SEB turundusdirektori Karl Multeri sõnul oli suurkampaaniate jõudmine finaali eelmise aasta eripära ning see ei tähenda, et võistlusele väiksemaid tegijaid ei oodata. Lihtsalt suurkampaaniad olid paremad.
"Seekord ei esitatud väikese eelarvega tegusid, mis oleks žürii hinnangul finaalikohta väärinud," seletas ta.
Turundustegu hinnatakse kolme parameetri järgi - loovus, meedia ja äriline edukus. "Nende kuue finalisti ärilised tulemused olid selgelt väga võimsad," tõdes Multer.
Žürii liikme Toomas Dannebergi sõnul on väikestelgi firmadel konkursil head võimalused, kuna hinnatakse ideid ning oskuslikku meediakasutust, PR-tööd. "Väikestel on tihti küll head ideed, aga neid ei viida ellu. Ja isegi kui viiakse, ei tulda konkursile ennast näitama," seletas ta.
Dannebergi sõnul tegid finaali jõudnud firmad väga professionaalselt, kuid samas äraproovitud asju. "Ma ei näinud sinist ookeani, ei olnud seda võimast ideed, uuenduslikkust."
Multeri sõnul eelistavad paljud firmad oma edukaid töid mitte esitada, et varjata konkurentide eest turunduse köögipoolt. "Ka SEB on jätnud läbi aastate kampaaniaid sel põhjusel esitamata. Olime noortele turundamisel aastaid üliedukad, kuid eelistasime nautida oma äri edukust ning mitte tulemusi tähelepanu alla seada," seletas ta. Multeri sõnul ei ole neile näiteks esitatud valimiskampaaniaid, kuna poliitikud ei taha rõhutada, et said valitsusse tänu edukale turundustegevusele.
Võitja selgub 6. märtsil Tartus konverentsil Password.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:35
Vargused näitavad jätkuvalt kasvutrendi. Millised täiendavad meetmed aitavad tagada ärides turvalisust?
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele