Turundusteo žürii liikme, SEB turundusdirektori Karl Multeri sõnul oli suurkampaaniate jõudmine finaali eelmise aasta eripära ning see ei tähenda, et võistlusele väiksemaid tegijaid ei oodata. Lihtsalt suurkampaaniad olid paremad.
"Seekord ei esitatud väikese eelarvega tegusid, mis oleks žürii hinnangul finaalikohta väärinud," seletas ta.
Turundustegu hinnatakse kolme parameetri järgi - loovus, meedia ja äriline edukus. "Nende kuue finalisti ärilised tulemused olid selgelt väga võimsad," tõdes Multer.
Žürii liikme Toomas Dannebergi sõnul on väikestelgi firmadel konkursil head võimalused, kuna hinnatakse ideid ning oskuslikku meediakasutust, PR-tööd. "Väikestel on tihti küll head ideed, aga neid ei viida ellu. Ja isegi kui viiakse, ei tulda konkursile ennast näitama," seletas ta.
Dannebergi sõnul tegid finaali jõudnud firmad väga professionaalselt, kuid samas äraproovitud asju. "Ma ei näinud sinist ookeani, ei olnud seda võimast ideed, uuenduslikkust."
Multeri sõnul eelistavad paljud firmad oma edukaid töid mitte esitada, et varjata konkurentide eest turunduse köögipoolt. "Ka SEB on jätnud läbi aastate kampaaniaid sel põhjusel esitamata. Olime noortele turundamisel aastaid üliedukad, kuid eelistasime nautida oma äri edukust ning mitte tulemusi tähelepanu alla seada," seletas ta. Multeri sõnul ei ole neile näiteks esitatud valimiskampaaniaid, kuna poliitikud ei taha rõhutada, et said valitsusse tänu edukale turundustegevusele.
Võitja selgub 6. märtsil Tartus konverentsil Password.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.