• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,59%6 008,31
  • DOW 300,84%44 095,52
  • Nasdaq 0,19%19 305,98
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,59%6 008,31
  • DOW 300,84%44 095,52
  • Nasdaq 0,19%19 305,98
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 26.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkursi finaali jõudsid vaid suurkampaaniad

Turundusteo žürii liikme, SEB turundusdirektori Karl Multeri sõnul oli suurkampaaniate jõudmine finaali eelmise aasta eripära ning see ei tähenda, et võistlusele väiksemaid tegijaid ei oodata. Lihtsalt suurkampaaniad olid paremad.
"Seekord ei esitatud väikese eelarvega tegusid, mis oleks žürii hinnangul finaalikohta väärinud," seletas ta.
Turundustegu hinnatakse kolme parameetri järgi - loovus, meedia ja äriline edukus. "Nende kuue finalisti ärilised tulemused olid selgelt väga võimsad," tõdes Multer.
Žürii liikme Toomas Dannebergi sõnul on väikestelgi firmadel konkursil head võimalused, kuna hinnatakse ideid ning oskuslikku meediakasutust, PR-tööd. "Väikestel on tihti küll head ideed, aga neid ei viida ellu. Ja isegi kui viiakse, ei tulda konkursile ennast näitama," seletas ta.
Dannebergi sõnul tegid finaali jõudnud firmad väga professionaalselt, kuid samas äraproovitud asju. "Ma ei näinud sinist ookeani, ei olnud seda võimast ideed, uuenduslikkust."
Multeri sõnul eelistavad paljud firmad oma edukaid töid mitte esitada, et varjata konkurentide eest turunduse köögipoolt. "Ka SEB on jätnud läbi aastate kampaaniaid sel põhjusel esitamata. Olime noortele turundamisel aastaid üliedukad, kuid eelistasime nautida oma äri edukust ning mitte tulemusi tähelepanu alla seada," seletas ta. Multeri sõnul ei ole neile näiteks esitatud valimiskampaaniaid, kuna poliitikud ei taha rõhutada, et said valitsusse tänu edukale turundustegevusele.
Võitja selgub 6. märtsil Tartus konverentsil Password.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele