Aasta turundusteoks valiti täna SEB Eesti
Ühispanga alustavatele ettevõtetele pangateenuste pakkumise kampaania, ettevõtte
stardipakett – "Tee oma äri!".
Kampaania autoriteks olid turundusfirmad firmad Taevas, Momentum ja Mediapool.
Lisaks eelmisel aastal enimaga hakkama saanud turundusmaailma vägevatele valiti täna Tartu turunduskonverentsil Password ka mullune parim turundusjuht ning meediateod.
Aasta turundusjuhiks valiti Karl Multer SEB Ühispangast.
Aasta meediateo autasud olid järgnevad:
Interneti kategooria – MediaHouse enregiajoogi Dynami:t innovatiivse kampaania eest Rate'is, Youtube'is ja mujal.
TV ja Raadio kategooria – MediaHouse Sony Ericssoni TV3 Superstaari projektis.
Trüki- ja välimeedia kategoorias – Mediapool Vizeum, SEB erilahendus Eesti Ühispanga õppelaenu kampaania eest.
Integreeritud meedia lahendite kategoorias – Carat Nivea kampaania eest.
Grand Prix - MediaHouse Sony Ericssoni TV3 Superstaari projektis.
Seotud lood
Aprilli alguses Tallinnas toimuma pidanud
Põhja-Euroopa suurim turunduskonverents lükkub edasi, sest osa peaesinejaid ei
saa sel ajal Eestisse tulla.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.