Briti lojaalsusprogrammide spetsialist
Clive Humby välja fakti lennundusest - kui kõik inimesed otsustaksid oma kõik
lennupunktid täna realiseerida, siis peaks maailma lennufirmad tasuta lendama
järgmised kolm ja pool aastat.
Humby esines Tartu turunduskonverentsil Password, kus rääkis, et lennufirmade turunduse alus on lootus, et inimesed ei kasuta neid lennupunkte tasuta reisideks. SAS Scandinavian Airlines Eesti piirkonnajuht Katrin Luhaäär lisas siiski, et lennufirmade boonuspunktid on maailmas olulisuselt teine valuuta, kohe peale dollarit.
Seotud lood
Lennufirmad uurivad põhjalikult iga oma
tegevuse sammu bituumenist taevani ning lennukisabast kuni ninani, otsides uusi
võimalusi, et kärpida kasvavaid kütusearveid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.