• OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,39
  • OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,39
  • 12.03.08, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko juht: alkohol pole impulssost

Liviko juhi Janek Kalvi sõnul ei peaks peale sigarettide näiteks alkoholile või muule kaubale hoiatavaid sildikesi juurde kleepima.
„Selliseid tooteid peale tubaka polegi rohkem, tubaka puhul on juba suhteliselt radikaalne lähenemine ja see on täna piisav. Ühelegi tootele pole rohkem sellist hoiatust vaja. Tubakas on suurel määral impulsstoode ja see ost on impulssost – seega on hoiatav silt õigustatud,“ vastas Kalvi tänasele päevaküsimusele, milliste toodete reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi.
Esita küsimusi online-intervjuu Janek Kalvile!
„Alkohol pole reeglina impulsstoode, kui üldse, siis lahja alkohol. Kange alkohol pole impulsstoode. Kanget alkoholi ostab inimene, kes teeb seda läbimõeldud soovi ajel. Pole nii, et oh, võtan ühe pudeli viina veel,“ märkis Kalvi.
„Õõvastav on vaadata hoiatussilte näiteks Aasias, eriti Hongkongis,“ märkis Kalvi ning lisas, et sealsed hoiatussildid ja pildid sigaretipakkidel on väga jõhkrad. Tema sõnul ei tasuks Eestis hoiatussilte sigaretipakkidel veelgi jõhkramateks muuta, sest lõppkokkuvõttes harjuvad inimesed kõigega. „Mõtekas oleks aeg-ajalt muuta väljanägemist, värve ja suurusi, muidu muutub hoiatus taustaks. Kuid minu ettepanek polnud hetkel kuigi tootjasõbralik. Kõik oleneb millise nurga alt asja vaadata,“ lisas Kalvi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele