• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 12.03.08, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko juht: alkohol pole impulssost

Liviko juhi Janek Kalvi sõnul ei peaks peale sigarettide näiteks alkoholile või muule kaubale hoiatavaid sildikesi juurde kleepima.
„Selliseid tooteid peale tubaka polegi rohkem, tubaka puhul on juba suhteliselt radikaalne lähenemine ja see on täna piisav. Ühelegi tootele pole rohkem sellist hoiatust vaja. Tubakas on suurel määral impulsstoode ja see ost on impulssost – seega on hoiatav silt õigustatud,“ vastas Kalvi tänasele päevaküsimusele, milliste toodete reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi.
Esita küsimusi online-intervjuu Janek Kalvile!
„Alkohol pole reeglina impulsstoode, kui üldse, siis lahja alkohol. Kange alkohol pole impulsstoode. Kanget alkoholi ostab inimene, kes teeb seda läbimõeldud soovi ajel. Pole nii, et oh, võtan ühe pudeli viina veel,“ märkis Kalvi.
„Õõvastav on vaadata hoiatussilte näiteks Aasias, eriti Hongkongis,“ märkis Kalvi ning lisas, et sealsed hoiatussildid ja pildid sigaretipakkidel on väga jõhkrad. Tema sõnul ei tasuks Eestis hoiatussilte sigaretipakkidel veelgi jõhkramateks muuta, sest lõppkokkuvõttes harjuvad inimesed kõigega. „Mõtekas oleks aeg-ajalt muuta väljanägemist, värve ja suurusi, muidu muutub hoiatus taustaks. Kuid minu ettepanek polnud hetkel kuigi tootjasõbralik. Kõik oleneb millise nurga alt asja vaadata,“ lisas Kalvi.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.08, 15:23
Liviko juht: pronksiöö mõju oli ebameeldivalt terav
Liviko tegevjuht Janek Kalvi vastas aripaev.ee lugeja küsimusele pronksiöö mõju kohta, et see oli ebameeldivalt terav, kuid lühiajaline.
Uudised
  • 10.04.08, 16:31
Aktsiisitõus kahandas kange alkoholi müüki veerandi võrra
Eesti kange alkoholi tootjaid koondava Alkoholitootjate Liidu andmetel müüsid tootjad käesoleva aasta esimeses kvartalis ligi 3,4 miljonit liitrit kanget alkoholi, mida on 27% vähem kui aasta tagasi samal ajal.
Uudised
  • 20.03.08, 13:04
Valitsus öist alkoholimüüki keelama ei hakka
Tänasel valitsuse istungil lükkas koalitsioon tagasi Keskerakonna ettepaneku piirata öist alkoholimüüki üle kogu Eesti.
Uudised
  • 12.03.08, 11:47
Noop: pits viina ei mõju tervisele halvasti
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul ei mõju üks õlu, klaas veini või pits viina tervisele halvasti.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele