A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul ei mõju
üks õlu, klaas veini või pits viina tervisele halvasti.
„Kui joon ühe õlle või klaasi veini või pitsi viina, siis see ei mõju minu tervisele koheselt kindlasti mitte halvasti,“ vastas Noop tänasele päevaküsimusele, milliste toodete reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi. Tema sõnul alkoholil hoiatavat silti olema ei peaks.
„Kõikidel toodetel, millel on tõestatud, et vähene tarbimine või vale tarbimine põhjustab terviserikkeid, mis mõjuvad tervisele halvasti - neil peaks olema hoiatav silt. Näiteks sigaretid ja ravimid. Alkoholi puhul ma nii kategooriline ei oleks,“ märkis Noop ning tõi näiteks Soome, mis üritas alkoholipudeleid sildistada, kuid ELi käsul pidi need pudelitelt siiski ära korjama.
„Näiteks Soome pidi alkoholipudelitelt sildid ära võtma, sest polnud tõestatud, et mõõdukas tarbimine kahjustab tervist. Euroopa Liit tegi ettekirjutuse ning Soome oli kohustatud sildid ära võtma. Minu teada on seda praeguseks ka tehtud,“ lisas Noop.
Seotud lood
Homme hakkab kehtima reklaamiseadus,
mis karmistab muuhulgas alkoholireklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu
andmist. Samuti on sätestatud lapse kasutamine reklaamis.
Liviko juhi Janek Kalvi sõnul ei peaks
peale sigarettide näiteks alkoholile või muule kaubale hoiatavaid sildikesi
juurde kleepima.
Susi hotelli tegevjuht Kaja Uppin ütles, et
hoiatavalt tuleks sildistada video- ja arvutimängud ning toiduainete etikettidel
peaks E-ainete sisaldus paremini loetav olema.
Täna riigikogus vastu võetud reklaamiseadus
karmistab muuhulgas alkoholireklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu andmist.
Samuti on sätestatud lapse kasutamine reklaamis.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.