Märtsi lõpus toob Kanal 2 eetrisse uue
telekanali Kanal 11. Uus kanal hakkab pakkuma meelelahutusliku sisuga suhete- ja
jutusaateid.
Neljapäeval, 27. märtsil kell 17 alustab tegevust Kanal 11 . Uus telekanal on mõeldud inimestele, kes hindavad mõnusat meelelahutust ja kvaliteetseid jutusaateid. Kanal 11 omanik on Kanal 2, teatas telekanal.
Kanal 2 peadirektori Urmas Oru sõnul on uus kanal mõeldud eelkõige naistele, kuid tõdes, et programm mitmekülgsest programmist leiab endale meelepärast iga vaataja.
„Märulit ja krimit on Eesti telekanalitel niigi palju, mistõttu peaks nii-öelda pehmetele väärtustele toetuvale alternatiivile kindlasti leiduma oma publik,” selgitab Oru, kelle sõnul keskendub uus telekanal just inimestevahelistele suhetele – seda nii jutusaadete, sarjade kui ka filmide valikul. „Osaliselt toetub Kanal 11 kava oma vanema venna Kanal 2 programmile, misläbi saab nii mõnelgi õhtupoolikul näha ka viimastel aastatel rahva lemmikuteks kujunenud saateid,” lisab Oru.
Kanal 11 alustab tegevust kultuuriministri 27. septembri 2007 otsuse põhjal Kanal 2-le väljastatud digitaaltelevisiooni ringhäälinguloa alusel.
Seotud lood
TV3 toob täna Eesti teleturule uue
telekanali TV6, mis on suunatud rohkem nooremale generatsioonile.
Venezuela televisioon on eemaldanud
hommikuprogrammist Ameerika multifilmi Simpsonid, mis lisaks edule kodumaal on
edukaks osutanud ka muudes riikides.
TV3 toob täna turule uue telekanali TV6,
kuhu Toomas Vara sõnul on investeeritud kordades rohkem, kui Kalev Meedia
investeeringud Kalev Sporti.
Starmani telekanali juht Ragnar Sass ütles
aripaev.ee onlineintervjuus, et nimi Neljas kõneleb vaatajatele ausalt
telekanali asukohast ja ambitsioonidest.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.