Eile avaldatud Kalevi majandustulemustest
selgus, et Kalev Spordi vaatajad püsivad kanalil päevas keskmiselt alla ühe
minuti.
Kalev teatas eile, et kanalil oli TNS Emori teleauditooriumi mõõdikuuringu andmetel 12. novembrist 31. detsembrini päevas keskmiselt 35 000 vaatajat. See tähendab, et just nii palju inimesi püsivad iga päev kanalil vähemalt ühe minuti.
Samas on kanali päeva keskmine vaatamisaja osakaal 0,3%. Protsent näitab, kui suure osa televiisori taga veedetud ajast pühenduvad vaatajad vastavale kanalile. Arvestades, et jaanuaris vaatas keskmine telesõber iga päev saateid jälgides 4 tundi ja 21 minutid, detsembris aga veidi enam, 4 tundi ja 24 minutit, siis sellest ajast pühendati Kalev Spordile päevas keskmisel alla ühe minuti.
Eesti populaarseimale telekanalile, Kanal2-le pühendasid vaatajad näiteks jaanuaris iga päev aega keskmiselt 1 tunni ja 21 minutit. Teisel kohal on TV3 1 tunni ja 18 minutiga ja kolmandal ETV 1 tunni ja 3 minutiga.
Seotud lood
Kommi- ja meediaärimehe Oliver Kruuda
suurosalusega firma Kalev Meedia on poole aastaga saanud meediaärist ligi 21
miljonit krooni kahjumit.
ASi Kalev konsolideeritud puhaskahjum
2007/2008. majandusaasta esimese kuue kuu kokkuvõttes ulatus 22,2 miljoni
kroonini, aasta varasema võrreldava perioodi tulemiks oli puhaskasum 10,5
miljonit krooni, teatas firma börsile.
Märtsi lõpus toob Kanal 2 eetrisse uue
telekanali Kanal 11. Uus kanal hakkab pakkuma meelelahutusliku sisuga suhete- ja
jutusaateid.
Täna, 29. jaanuaril kell 20.35 peale
korvpalliülekannet on telekanali Kalev Sport eetris pealinna kultuuriüritusi
tutvustav uus saatesari “Kultuurilinn Tallinn”.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.