Viking Line’i jaanuari ja veebruari käive
küll kasvas, kuid kasum langes kordades.
Kui laevakompanii tegi aasta alguses 101 miljoni eurose käibe, siis kasum ulatus vaid 80 000 euroni. Mullu samal ajal oli käive 95 miljonit ja kasum 1,2 miljonit eurot, kirjutas verkkouutiset.fi.
Kontserni hinnangul tulevad ettevõtte selle aasta majandustulemused 2007. aastast kehvemad, kuna märkimisväärselt on tõusnud kütusekulud. Viking Line’i hinnangul on kütusekulud kasvanud üle 50%.
Viking Line kasvatas aasta algusega pisut reisijate arvu – 0,4% ehk 1 257 621 inimeseni. Samas langes ettevõtte turuosa. Rootsi liinidel on turuosa küll kasvanud, Helsingi ja Tallinna vahel aga langenud.
Viking Line’i turuosa Läänemerel on 40%, Tallinki oma kohe selle kannul 39%ga.
Seotud lood
Viking Line’i tegevjuht Inno Borodenko
ütles, et uuringute järgi lisavad laevalt tulevad veokid liikluskoormust
poole tunni jooksul 2 protsenti.
Laevanduskontserni Viking Line reisijate
arv suurenes suveperioodil võrreldes eelmise suvega rohkem kui 291 700 reisija
võrra.
Tallink Grupi nõukogu esimees Toivo Ninnas
rääkis Äripäevale, et nende konkurent Viking Line ei ole 10 aastat uut laeva
liinile toonud.
Tallink Grupp teenindas veebruaris kõikidel
liinidel kokku 606 058 reisijat, mis on käesoleva majandusaasta seni edukaim
ning ajaloo parim veebruarikuine veotulemus.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.