Viking Line uue, 2500 reisijat mahutava
Viking XPRS tulek Tallinn-Helsingi liinile on lükkunud nelja kuu võrra edasi
aprilli lõppu.
Alguses oli ettevõttel plaan liinile tuua juba jaanuaris, seejärel lükati see edasi märtsikuusse. Tänaseks on uus laev peaaegu valmis ja ootab liinile tulemist. Esimesed broneeringud on tehtud aprillikuuks, kirjutab Kauppalehti. Laeva hilinemine on meele mõruks teinud sadadel reisijatel, kes on oma sõidud juba ette planeerinud ja ka broneerinud. Laev mahutab korraga 2500 reisijat.
Laevakompanii plaanib pileti ette ostnud reisijad laeva hilinemise tõttu kohale sõidutada Tallinna ja Helsingi vahet sõitva Rosellaga. "Siin me räägime tuhandetest reisidest ja suurtest rühmadest reisijatest," möönis Viking Line pressiesindaja Johanna Boijer-Svahnström. Ta lisas, et reisijad võidakse küll Rosellaga üle mere viia, kuid kõik reisirühmad sellele ei mahu. Laeva hilinemine teeb muret ka laevakompaniile, kuid Viking Line teatel pole see ainulaadne.
"Kui me saime 1988. aastal Amorella, hilines see koguni kaheksa kuud,“ ütles Boijer-Svahnström. Soome laevafirma Viking Line uus kiirlaev Viking XPRS pidi sõitma hakkama Tallinna ja Helsingi vahel alates jaanuarist 2008. Aker Finnyardsilt tellitud laev maksab 120-130 miljonit eurot ehk 1,9-2 miljardit krooni. Laeval on ruumi 2500 reisijale ning 240 sõiduautole. Laeva kiirus on kuni 25 sõlme.
Ettevõtte teatel suudab laev sõita aasta ringi ning ka väga rasketes ilmaoludes, suurt tähelepanu pöörati laeva ehitusel ka keskkonnakaitsele.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Viking Line’i tegevjuht Inno Borodenko
ütles, et uuringute järgi lisavad laevalt tulevad veokid liikluskoormust
poole tunni jooksul 2 protsenti.
Viking Line’i uus Tallinna ja Helsingi
vahel liiklev kiirlaev Viking XPRS on esimese kuuga ületanud kõik ettevõtte
ootused.
Viking Line’i jaanuari ja veebruari käive
küll kasvas, kuid kasum langes kordades.
Tallink Grupi nõukogu esimees Toivo Ninnas
rääkis Äripäevale, et nende konkurent Viking Line ei ole 10 aastat uut laeva
liinile toonud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.