Aprillis loosib Nordea igal nädalal panga
sularahaautomaate kasutanud klientide hulgast välja viis õnnelikku, kes saavad
auhinnaks 1000 krooni, teatas pank.
Loosimised toimuvad igal esmaspäeval ning võitjad selguvad eelmisel nädalal automaatidest sularaha välja võtnud Nordea klientide hulgast. Võidusumma kantakse kliendi arvelduskontole hiljemalt loosimisele järgneva pangapäeva lõpuks.
Kampaania eesmärk on suurendada klientide teadlikkust Nordea sularahaautomaatide asukohtadest ning tõsta nende kasutamise aktiivsust.
"Viimase aastaga on meie sularahaautomaatide arv praktiliselt kahekordistunud ning uusi automaate on juurde tekkinud nii kaubanduskeskuste kui Nordea kontorite lähistele. Alanud kampaaniaga soovimegi ärgitada kliente uurima, kus asuvad neile lähimad automaadid, ning kutsume üles oma sularahaautomaate ka aktiivsemalt kasutama," selgitas Nordea Panga turundusjuht Kristel Kaubi.
Täna on Nordeal ja Sampol 76 ühist sularahaautomaati üle Eesti.
Seotud lood
Kuna Nordea Pank kasutab korduvkasutusega
paroolikaartide asemel ühekordseid koodikaarte, ei kehtesta Nordea alates
tänasest internetipangas tehtavatele ülekannetele 5000kroonist
päevalimiiti. Nordea internetipangas jääb ööpäevase limiidina kehtima
senine kliendiga kokku lepitud summa.
Soome kindlustusettevõte Sampo Oyj, mis
omab rohkem kui 10% Nordea AB-st, kavatseb tugevdada Skandinaavia regiooni
suurimat panka, parandades koostööd erinevate üksuste vahel, mitte lõhkudes
ettevõtet.
Lisaks sellele, et homme kinnitab Tallinna
linnavalitsus heaks Nordea pangalt võetava 320 miljoni kroonise laenu, võtab
samast pangast suure laenu ka Pärnu linn.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.