Kuna Nordea Pank kasutab korduvkasutusega
paroolikaartide asemel ühekordseid koodikaarte, ei kehtesta Nordea alates
tänasest internetipangas tehtavatele ülekannetele 5000kroonist
päevalimiiti. Nordea internetipangas jääb ööpäevase limiidina kehtima
senine kliendiga kokku lepitud summa.
Nordea Panga klientide kasutuses olevad ühekordsed koodikaardid on korduvkasutusega paroolikaartidest turvalisemad, kuna iga koodi kasutatakse internetipanka sisenemisel või tehingute kinnitamisel vaid korra ning nii on pahavara abil kliendi kasutajatunnuse ja koodide teadasaamise oht minimeeritud, teatas pank.
"Kuna meie koodikaartidel on iga kood kasutatav vaid ühe korra, pole meil hetkel põhjust tehtavate ülekannete limiiti alandada. Pakume oma internetipanga kasutajatele ühtaegu turvalist ja paindlikku lahendust, jättes kliendile vabaduse valida, kas kasutada suuremate ülekannete tegemisel koodikaarti või ID-kaarti. Sõltumata sellest, millist lahendust klient eelistab, tuleb kindlasti tagada arvutikasutamise turvalisus, uuendades viirusetõrjeprogramme ning varustades arvuti tulemüüriga," märkis Nordea internetipanga arendusjuht Martin Mark.
Eelmise aasta septembris avatud Nordea uue internetipanga koodikaartidel on 120 ühekordselt kasutatavat koodi ning internetipanka on võimalik siseneda ka ID-kaardiga.
Seotud lood
Turvalisuse suurendamiseks vähendatakse
Eesti Pangaliidu eestvedamisel tänasest alates internetipangas
paroolikaardiga tehtavate tehingute päevalimiiti 5000 kroonini.
Aprillis loosib Nordea igal nädalal panga
sularahaautomaate kasutanud klientide hulgast välja viis õnnelikku, kes saavad
auhinnaks 1000 krooni, teatas pank.
Nordea Eesti kasum oli esimese kvartalis 78
miljonit krooni, mis on 17% enam kui mullu samal ajal, ent tublist vähem kui
Sampol, kes hiilgas 124 miljoniga.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.