Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
IIZI: tahame telefoniteeninduse pioneerid olla
IIZI grupi juht Risto Rossar ütles
aripaev.ee online-intervjuus, et Eesti turul on kahjude käsitlemisel
telefoni teel veel arenguruumi, kuid siin soovib firma olla Eesti turu pioneer.
„Meie eesmärk on tagada enamiku kahjude käsitlemine telefoni teel, mis on näiteks Inglismaal pigem standard kui erand,“ ütles Rossar intervjuus.
„Samas Eesti turul on veel siin vallas hulka arenguruumi ning me tahame kindlasti ka siin pioneerid olla ja uusi lahendusi turule tuua,“ lisas ta.
Eesti reklaam ei julge enamasti aktuaalsete
poliitiliste probleemidega flirtida. Õnneks on ka erandeid, tõdeb aripaev.ee-le
Zavod BBDO juhataja Olav Osolin.
Seni E-kindlustuse kaubamärgi all
tegutsenud Eesti suurim kindlustusmaaklerfirma võtab kõigil oma tegevusturgudel
tänasest kasutusele ühtse kaubamärgi IIZI.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.