• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,51%38 732,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,51%38 732,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 21.04.08, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osolin: elu võimalikkusest reklaamis

Eesti reklaam ei julge enamasti aktuaalsete poliitiliste probleemidega flirtida. Õnneks on ka erandeid, tõdeb aripaev.ee-le Zavod BBDO juhataja Olav Osolin.
"Pealtnäha ju mõistlik teguviis, sest iial ei tea, kui kiiresti hetkel meelierutav teema võib hapuks minna või kui palju poliitilisse vastasleeri kuuluvaid kliente pärast reklaami ilmumist sind ja su kaupa enam tunda ei taha," märkis Osolin. Seepärast on tema sõnul üsna üllatav, et hiljuti oma nime Iiziks muutnud E-kindlustus julges liikuda vastuvoolu, linkides oma brändireklaami ühiskonda erutavate probleemidega. Äsja köitis veebis tähelepanu lustakas bänner, kus auto sõitis end lössi vastu vabadussammast, mis seepeale pooleks prantsatas. Koleda kolossi vastased plaksutasid käsi ja isamaalased kiristasid hambaid. Lahe!
Nüüd aga laiutab lehtedes layout, mille keskmes on pronksiööl keset Pärnu maanteed kummuli keeratud auto ja selle kohal lakooniline tekst: “Hakkame valmistuma!“ Enne kurikuulsa sündmuse aastapäeva on sellise avalduse ilmutamine paras julgustükk, et mitte öelda korralik skandaal. Juba küsivad nõrgema närviga kodanikud, kas reklaamijal pole mingit vastutustunnet, kui ta mulluste sündmuste kordumist ennustab ja vaat et õhutabki… Siiski ei tule karta, et reklaami tellijad või väljamõtlejad oleksid Öise Vahtkonna salakavalad käsilased. Pigem on need hea, olgugi et üsna musta huumorimeelega sellid, kelle julge mõte ja pealehakkamine seovad Iizi uue kaubamärgi kõikvõimalike tulevikuohtude ja kindlustusjuhtumitega kiiremini ja ka odavamalt kui tavapärane banaalne kindlustusreklaam oma lillede, laste, liblikate ja vooluvõrku unustatud triikrauaga. Ja lõppude lõpuks pole ju Iizi süüdi, et nüüd ja edaspidi on aprilli keskpaiku nii Tallinna kesklinna kui ka kaugemate kantide elanikel, kauplustel ja asutustel viimane aeg hakata mõtlema oma kinnisvara ja tänavatel parkivate autode kindlustamisele. Ta vaid tuletab seda kurba tõsiasja meile meelde.
Loe ka aripaev.ee turundusblogi!

Seotud lood

Uudised
  • 18.04.08, 19:03
VIDEO: Elion tellis enda turundamiseks Tehingu
Elion tellis enda turundamiseks lühifilmi "Tehing", mille autoriks on New York Film Academy kogemusega noor Eesti filmirežissöör Kaimar Kukk
Uudised
  • 01.04.08, 13:21
IIZI: tahame telefoniteeninduse pioneerid olla
IIZI grupi juht Risto Rossar ütles aripaev.ee online-intervjuus, et Eesti turul on kahjude käsitlemisel telefoni teel veel arenguruumi, kuid siin soovib firma olla Eesti turu pioneer.
Uudised
  • 23.04.08, 13:54
Ringisõitmise eest 3000 krooni kuus
Soomlanna Reetta Paapio toob maikuus nii Eestis, kui Soomes turule uue reklaamiteenuse Teeni oma Autoga, mis võimaldab igaühel oma eraautole reklaami müüa ja nii kuni 3000 krooni kuus teenida, kirjutas Toivo Tänavsuu oma ajaveebis.
Uudised
  • 01.04.08, 12:52
IIZI: liikluskindlustuse hinnatõus jätkub kuni 2012. aastani
IIZI grupi juht Risto Rossar ütles aripaev.ee online-intervjuus, et oluline liikluskindlustuse tõus jätkub kindlasti kuni 2012. aasta keskpaigani.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele