Rooma katoliku kiriku tugevale vastuseisule
on otsustanud Playboy tegijad Filipiinidel käiku lasta mugandatud versiooni
ajakirjast, kust naise keha paljastus paraku välja jääb.
Filipiinlased ei jää siiski ülemaailmse kuulsusega meesteajakirjast Playboy ilma, vaid saavad lugeda ajakirja mugandatud versiooni.
Kuna riigis on valitsevaks usuks Rooma katoliku usk, seisab kirik naise keha üleliigsele eksponeerimisele rangelt vastu.
Filipiinidel avaldatava ajakirja vastutava toimetaja Laygo Dolori sõnul mugandatakse ajakiri vastavalt riigis valitsevate tavade järgi.
„Me mugandame ajakirja vastavalt kohalike tavade järgi. Kui kiriku tingimusi eirata, võib see kaasa tuua poliitilisi või isegi ärilisi probleeme, mida me ei soovi ning seetõttu ei plaani me kiriku ettekirjutuste vastaselt tegutseda,“ ütles mees Bloombergile antud telefoniintervjuus.
Ligi 86% riigi 91 miljonist elanikust tunnistab Rooma katoliku usku. Valitsuse klassifikatsiooni komitee kustutab rutiinsetel kontrollidel filmides näidatavaid palja ihu stseene. Isegi bikiinides poseerimist peetakse riigis kõlvatuks.
2002. aastal leidis aset vahejuhtum, kus Manila linnapea kaebas kohtusse modelli, kes oli bikiinide väel poseerinud kohalikule meesteajakirjale FHM. Siiski loobus linnapea hiljem oma avaldusest.
Dolori sõnul saab ajakirjast lugeda riigi parimate kirjanike artikleid. Rooma katoliku kiriku esindaja Zenaida Rotea sõnul on kirik naiste ekspluateerimise vastu. „Me oleme rangelt vastu naiste ekspluateerimisele meedia poolt,“ sõnas naine.
Valitsus ei kavatse vastu seista ajakirja debüüdile, kuna tõdeb, et neil on piisavalt tööd võideldes filmides esineva alastuse vastu.
Seotud lood
Läti Ajakirjade kirjastaja Aivars Rudzinski
sõnul ei ole ülemaailmsel meesteajakirjal Playboy Lätis tulevikku, kuna tegemist
on siiski 20. sajandi, mitte 21. sajandi ajakirjaga.
Kõigi aegade suurima jaemüügikäibega
kuukiri Eestis on Playboy oktoobrinumber, ilmnes äsja selgunud müügitulemustest.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.