Veeteede ameti komisjon sulges Viktor
Siilatsile kuuluva Suur–Holmi sadama kuni rekonstrueerimistööde lõpuni.
Suur–Holmi sadamasse on Viktor Siilats enda sõnul investeerinud ligi 16 miljonit
krooni.
„Komisjon leidis, et kuna sadama rekonstrueerimistööd on veel lõpetamata, ei saa komisjon anda hinnangut sadama vastavusele Eesti õigusaktide nõuetele,” ütles veeteede ameti avalike suhete vanemspetsialist Malle Lõhmus. Seega ei saa sadam ka taotleda sadamapassi ega luba tegutsemiseks. Komisjon käis Suur–Holmi sadamas esimest ülevaatust tegemas 13. märtsil, kirjutas Lääne Elu.
Selleks et Suur–Holmi sadama saaks avada, peab sadam esmalt lõpetama rekonstrueerimistööd. Siis on sadama valdajal õigus kutsuda komisjon uueks ülevaatuseks, kui sadam on viidud vastavusse õigusaktide nõuetega, selgitas Lõhmus.
Seejärel tuleb esitada akt uuesti komisjonile, kooskõlastada avariiliste reostuste kõrvaldamise plaan ja reostuse kõrvaldamiseks vajalike tehniliste vahendite nimekiri.
Viktor Siilatsi sõnul on tegu ilmselge kiusuga ning ta kavatseb nõudmised vaidlustada. „Püüdleme sadama avamise poole ja vaidlustame nõudmised,” lubas Siilats. Sadama sulgemise tegelikuks põhjuseks peab Siilats naabersadama sugulus– ja erakondlikke sidemeid nii Haapsalu linna kui ka ministeeriumi tasandil.
Suur–Holmi sadamasse on Viktor Siilats enda sõnul investeerinud ligi 16 miljonit krooni.
Seotud lood
Kui Haapsalu volikogu kiidab heaks veeala
piiride muutmise plaani, tuleb ärimees Viktor Siilatsil Tagalahes oma valduse
piiripunkte kalda poole viia.
Balti Merekaatrite ASi nõukogu esimees
Viktor Siilats ütles, et Eestis napib sadamakohti, kuid selles on süüdi
keeruline sadamaseadus ja vastutöötavad ametid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.