Kaubamaja Osturallil osalevad esmakordselt
Kabamaja uue tütarfirma Suurtüki Kinga- ja Nahaäri 16 kauplust üle Eesti ehk
Osturalli jõuab lisaks Tallinnale ja Tartule veel seitsmesse Eesti
suuremasse linna
Homme algavale Osturallile ootavad Tallinna ja Tartu Kaubamaja ligi 400 000 külastajat, teatas firma.
„Selle aasta Osturalli suurim uudis on esmakordselt kampaanias kaasa lööv Suurtüki Kinga- ja Nahaäri,“ rääkis Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Osturallil soovime anda tarbijale võimaluse soetada hea hinnaga kaupa lisaks Tallinnale ja Tartule ka Suurtüki kauplustes Maardus, Pärnus, Kuressaares, Jõhvis, Rakveres, Narvas ja Võrus.“
Tallinna ja Tartu Kaubamajas leiab spetsiaalselt Osturalli jaoks hangitud tooteid kõikide peamiste tootegruppide hulgast. Näiteks Marc Aurel ja Guess by Marciano kollektsioonid Naistemaailmas, Dell sülearvutid Digimaailmas, Columbia ja IcePeak spordirõivad Spordimaailmas, Villeroy Boch nõud ja söögiriistad Kodumaailmas.
„Vastupidiselt üldisele hinnatõusupaanikale võime ütelda, et kõik Osturalli kaubad on endiselt saadaval väga hea hinnaga ja hinnad ei ole tõusnud,“ kinnitas Tallinna Kaubamaja ostudirektor Andres Käär. „Lisaks tavapärastele rallihindadele ootab külastajaid mitu korda päevas veel „õnnelik rallitund“, mil teatud kaubad on saadaval veelgi soodsama hinnaga. Kaubamaja planeerib kahes linnas kokku päevakäibeks keskmiselt 8 miljonit krooni.“
Eelmistel Osturallidel on suurt tähelepanu pälvinud ülisoodsate väikeautode müük. „Ka seekord paisatakse müüki 10 uuendatud väikeautot Kia Picanto, mida Eestis esmakordselt ongi võimalik näha Osturallil,“ rääkis Andres Käär. Uued Kiad on läbi teinud stiilimuutuse ja saanud paremad audioseadmed. Värvidest on valida punase ja halli vahel ning Kiade hinnaks on 109 000 krooni.
„Lisaks osturõõmule aitab kaunist kevadmeeleolu luua tänaval toimuv kevadlillede ja aiakaupade suurmüük,“ rääkis Andres Käär. Lilleturgu saab külastada Tallinnas Kaubamaja ning Tartus Küüni tänaval.
Rallitajate tuju aitab üleval hoida Kaubamaja meelelahutusprogramm. Selleks on üles seatud spetsiaalne Osturalli TV, mis loob telesilla Tallinna ja Tartu vahele ning mida saab jälgida Kaubamajas paiknevatelt ekraanidelt. Saatekavas on muusika, naljad ning uudised värskete rallikaupade kohta. Neljapäeval astuvad ekraanidel võistlustulle TTÜ Meeskoor Tallinnas ja TÜ Naiskoor Tartus.
Kolmapäeval kell 16 näitavad Kodumaailmades oma pannkookide küpsetamise oskusi lisaks igapäevastele kokkadele ka Kaubamaja direktorid.
Seotud lood
Müük ja tarbijate kulutused Balti
riikides suurenevad lähikuudel, ennustas Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse
esimees Raul Puusepp.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.