ASi Äripäev peadirektori Igor Rõtovi sõnul
kasvas reklaamiturg eelmisel aastal 30 protsenti, hetkeseis näitab
pigem kuni 10protsendilist kahanemist.
"Eelarve koostamise aegu eeldasime aga 10protsendilist kasvu. Nüüd on nii, et kui saavutame eelmise aasta taseme, oleks see hea tulemus ja ka selleks peame suurendama turuosa," sõnas ta.
"Praeguse nivoo juures on meil kasumiplaanist puudu 12 miljonit krooni, mille soovime tasa teha. Oleme asunud teadlikult kulusid kärpima, näiteks sulgeme paberlehes osa rubriike, mille vastu reklaamiklientide huvi on väiksem. Kõigile osakonnajuhtidele on lisaks üldistele struktuurimuudatustele antud ülesanne leida veel täiendavalt 5 protsenti täiendavat kulude katet. Me ei välista, et reformi käigus tuleb meil veel mõned töösuhted lõpetada. Vaatamata kulude kärpimisele ei jäta me ära ühtegi strateegilist investeeringut. Näiteks aprillis käivitame koostöös itaallastega trendiajakirja Gentleman ja oleme alustanud mitu uut veebiprojekti," lisas Rõtov.
Palkade külmutamist Äripäevas ei tule, kuna head töötajad on meediaettevõtte kõige suurem vara. "Olen seda meelt, et pigem vähendada töökohti kui demotiveerida võtmetegijaid," ütles peadirektor.
"Äripäev planeerib aastaks 2008 vähemalt 50 miljonit krooni kasumit, millega oleme kõige kasumlikum trükimeedia ettevõte Balti riikides," lisas ta.
Seotud lood
Soomlanna Reetta Paapio toob maikuus nii
Eestis, kui Soomes turule uue reklaamiteenuse Teeni oma Autoga, mis võimaldab
igaühel oma eraautole reklaami müüa ja nii kuni 3000 krooni kuus teenida,
kirjutas Toivo Tänavsuu oma ajaveebis.
Oodatust järsemalt pidurdunud majandus
sunnib ettevõtjaid töötajate ridu hõrendama ja palgatõuse ning investeeringuid
ümber vaatama. Käibe ja kasumi kasvust julgevad tänavu unistada vähesed. Kui
mõni unistabki, siis piskust.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.