• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 11.04.08, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H M on Euroopa kalleim kaubamärk

Euroopa jaemüüjate seas on kõige väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.
Rootsi rõivaketi kaubamärgi väärtuseks hindab Interbrand 10,37 miljardit eurot, mis annab pikalt silmad ette teisele kohale jäänud Prantsusmaa jaeketile Carrefour, kirjutab Financial Times.
Interbrand tõstab esile, et oma kaubamärgi välja arendanud jaemüüjate kaubamärgid on väärtuslikumad – esiviisikus on selliseid tervelt kolm: H M ja Ikea Rootsist ning Suurbritannia M S.
Pingereas esimesed neli kohta hõivanud jaeketid tegutsevad aktiivselt ka väljaspool Euroopat. M S viiendal kohal plaanib agressiivset laienemist Hiinas ja Indias.
Järgneb väljavõte Euroopa jaemüüjate topist. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljonites eurodes.
1. H M, Rootsi (10,366)
2. Carrefour, Prantsusmaa (6,620)3. Ikea, Rootsi (6,516)4. Tesco, Suurbritannia (5,617)5. Marks Spencer, Suurbritannia (5,100)6. Zara, Hispaania (4,112)7. Aldi, Saksamaa (2,675)8. Boots, Suurbritannia (2,003)9. El Corte Inglés, Hispaania (1,930)10. Auchan, Prantsusmaa (1,860)11. Asda, Suurbritannia (1,224)12. MediaMarkt, Saksamaa (1,094)13. Lidl, Saksamaa (0,910)14. Edeka, Saksamaa (0,905)15. C A, Holland (0,882)
Allikas: FT

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.08, 15:41
Kaubamärki valides mõtle ette
Kaubamärki valima hakates on oluline tulevikus esineda võivate probleemide vältimiseks mõelda üks samm ette, kas soovitav kaubamärk sobib ka välisriikides kasutamiseks.
Uudised
  • 26.09.08, 14:34
Interbrand: maailma parim bränd on Coca-Cola
Business Week avaldas täna brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele