Business Week avaldas täna
brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100,
mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.
Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog kommenteeris, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. “Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd,” ütles ta.
Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. “Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit,” selgitas ta.
Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahu.
Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 20. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljardites dollarites:
1. Coca-Cola (66,667)
2. IBM (59,031)3. Microsoft (59,007)4. General Electric (53,086)5. Nokia (35,942)6. Toyota (34,050)7. Intel (31,261)8. McDonald's (31,049)9. Walt Disney (29,251)10. Google (25,590)11. Mercedes-Benz (25,577)12. Hewlett-Packard (23,509)13. BMW (23,298)14. Gillette (22,069)15. American Express (21,940)16. Louis Vuitton (21,602)17. Cisco (21,306)18. Marlboro (21,300)19. Citi (20,174)20. Honda (19,079)
Seotud lood
Euroopa jaemüüjate seas on kõige
väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid
analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu
ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank
otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Maailma parimate kaubamärkide TOP 100
nimekirja troonib endiselt Coca-Cola.
Kaubamärki valima hakates on oluline
tulevikus esineda võivate probleemide vältimiseks mõelda üks samm ette, kas
soovitav kaubamärk sobib ka välisriikides kasutamiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.