• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 26.09.08, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Interbrand: maailma parim bränd on Coca-Cola

Business Week avaldas täna brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.
Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog kommenteeris, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. “Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd,” ütles ta.
Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. “Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit,” selgitas ta.
Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahu.
Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 20. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljardites dollarites:
1. Coca-Cola (66,667)
2. IBM (59,031)3. Microsoft (59,007)4. General Electric (53,086)5. Nokia (35,942)6. Toyota (34,050)7. Intel (31,261)8. McDonald's (31,049)9. Walt Disney (29,251)10. Google (25,590)11. Mercedes-Benz (25,577)12. Hewlett-Packard (23,509)13. BMW (23,298)14. Gillette (22,069)15. American Express (21,940)16. Louis Vuitton (21,602)17. Cisco (21,306)18. Marlboro (21,300)19. Citi (20,174)20. Honda (19,079)

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.08, 12:55
H M on Euroopa kalleim kaubamärk
Euroopa jaemüüjate seas on kõige väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.
Uudised
  • 22.05.08, 12:49
Kalev loovutas mainekaima kaubamärgi tiitli kaduvale Hansapangale
TNS Emori uuringu järgi juhib tänavu ettevõtete mainekuse pingerida Hansapanga kaubamärk, mille pank otsustas hiljuti Swedbanki vastu välja vahetada.
Uudised
  • 01.08.07, 14:03
Maailma kaubamärkide TOP 100
Maailma parimate kaubamärkide TOP 100 nimekirja troonib endiselt Coca-Cola.
Uudised
  • 24.09.08, 15:41
Kaubamärki valides mõtle ette
Kaubamärki valima hakates on oluline tulevikus esineda võivate probleemide vältimiseks mõelda üks samm ette, kas soovitav kaubamärk sobib ka välisriikides kasutamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele