• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 16.04.08, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Palgatõusu hiilgeajad jäävad minevikku

Eesti Pank ennustab eelmiste aastate kahekohalise numbriga märgitud palgakasvude kõrvale nüüd tagasihoidlikumat palgatõusu.
Kui eelmisel aastal kasvas brutopalk keskmiselt üle 20 protsendi, siis selleks aastaks ennustab keskpank 15protsendist brutopalga kasvu ja järgmiseks kaheks aastaks 7protsendist kasvu.
Tööpuudus eeldavalt kasvab mõne protsendipunkti võrra. Kui eelmisel aastal oli tööpuudus 4,7%, siis sel aastal ootab pank 6,4% suurust tööpuudust ja järgmisel aastal 6,6%. Tööga hõivatute arv kahaneb sel aastal 2,4% võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.08, 16:04
Eesti Pank: majanduse jahtumine on paratamatu, kuid kasulik
Eesti Panga asepresidendi Märten Rossi hinnangul on Eesti majanduse jahtumine paratamatu, kuid pikas perspektiivis kasulik, teatas pank.
Uudised
  • 29.05.08, 11:17
Eestis haigutab sekretäri ja ülemuse palkade vahel suur lõhe
Eestis on juhtide ja sekretäride palgaerinevused suhteliselt suured, maailma suurima palgavahega riik aga on Hiina.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele