LHV analüütik Sten Pisang ütles
aripaev.ee-le, et käive vastas nende ootustele, kuid tegelik
kahjuminumber tuli prognoositust suurem.
„Tallinki teise kvartali käive tuli meie ootustele üsna vastav, vaid 2% ületati prognoose,“ rääkis Pisang, kelle sõnul Tallink Shuttle opereerimine Tallinn-Helsingi liinil aitas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kasvatada tulusid 11%.
„Ootasime, et teine kvartal lõppeb Tallinki jaoks kahjumis, kuid tegelik kahjuminumber tuli aga ootustest suuremgi. Vaadates eelmise aasta sama perioodi kahjumit, siis sisuliselt ollakse täpsemalt samal tasemel,“ ütles analüütik ning lisas: „Ootasime, et Siljaga integreerimise tulemusel avalduvad juba ka sünergiad, kuid tõusvate kütusehindade taustal ei ole seda veel märgata.“
Tallink Grupp teenis veebruariga lõppenud kvartalis 111,4 miljoni kroonise kahjumi, mida on täpselt sama palju kui aasta eest (-112 miljonit krooni), teatas laevanduskontsern Tallinna börsile.
Seotud lood
Tallink Grupi tütarettevõte Baltic SF IX
Ltd. ja Kanada riigiosalusega ettevõte Marine Atlantic Inc. sõlmisid kokkuleppe
reisilaeva Superfast IX prahtimiseks viieks aastaks.
Tallink Grupp teenis veebruariga lõppenud
kvartalis 111,4 miljoni kroonise kahjumi, mida on täpselt sama palju kui aasta
eest (-112 miljonit krooni), teatas laevanduskontsern Tallinna börsile.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.