Tallink Grupi tütarettevõte Baltic SF IX
Ltd. ja Kanada riigiosalusega ettevõte Marine Atlantic Inc. sõlmisid kokkuleppe
reisilaeva Superfast IX prahtimiseks viieks aastaks.
Lepingu jõustumiseks on vaja muuhulgas Kanada valitsuse heakskiitu, kuna projekti finantseeritakse osaliselt riiklikest vahenditest. Laev antakse üle prahtijale pärast kõrghooaja lõppu, eeldavasti oktoobris, teatas Tallink börsile.
Superfast IX sõidab Saksa liinil. Pärast laeva üleandmist jätkab Tallink sel liinil kahe Superfasti laevaga, mis suudavad ettevõtte hinnangul katta praegused mahud. Ühe laeva lahkumine liinilt vähendab liini kulusid kolmandiku võrra ja annab võimaluse suurendada liinil jätkavate laevade täituvust ning seeläbi suurendada ka rentaablust.
Pikale liinile iseloomulikult on Saksa liinil kütuse tarbimine suur ja tänaseks oluliselt kasvanud kütusehinnad on avaldanud kõige rohkem mõju just sellele
liinile. Võrreldes teiste Tallinki laevadega on Superfasti laevadel suhteliselt kõrged personalikulud. Samas pole kaubaveotariifide tõus liinil olnud piisav,et katta kasvanud kulusid.
Superfast IX prahtimine on kasumlikum laeva senisest tulemusest ning tõstab nii laeva individuaalset kui ka kolme Superfasti laeva tootlust kokku.
Seotud lood
LHV analüütik Sten Pisang ütles
aripaev.ee-le, et käive vastas nende ootustele, kuid tegelik
kahjuminumber tuli prognoositust suurem.
Reede õhtul tähistas Tallink oma uue laeva
Superstar Tallinna jõudmist piduliku koosviibimisega.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.