Viimastel aastatel on Eestisse toodud
suurel hulgal Ameerika päritolu autosid. Igal kevadel lisandub tänavaile
tavapäraste Euroopa ja Aasia autode vahele rohkem eksootilist silmailu, kirjutas
ajakirjanik Pille Rõivas Äripäeva lisas Auto.
Tamgarage OÜ juhataja Meelis Tammemägi sõnul on oluliselt suurenenud vanade klassikaliste Ameerika autode toomine. Kui varem oli Eesti Ameerika autodes Soomest kümne aastaga maas, siis nüüd on Eesti tugevalt soomlaste kannale asumas.
Tammemägi toob Eestisse põhiliselt klassikuid. Paljud autod tuuakse tellimuse peale: klient edastab oma soovid ning siis valitakse neist parim välja, kuid haruldasemad eksemplarid tuuakse maale ka ilma tellimuseta, sest sellistele autodele leidub alati soovijaid. Nõutakse kastiautosid Võru Autoaia juhataja Eston Kurvitsa kogemustel nõutakse kõige enam paari aasta vanuseid Ameerika maastureid ja kastiautosid. Sõiduautosid ja vanu klassikuid küsitakse Kurvitsalt vähe, sest need pole nii praktilised kui kastiautod ja maasturid, eriti maapiirkonna inimestele.
Eestlastele meeldivad silma paistvad, teistest erinevad ning suured autod. Isegi kui kõrvutada Ameerika maastur ja mõni Euroopa või Aasia päritolu maastur, on ameeriklane igal juhul tunduvalt suurem ja eksklusiivsem. Siinkohal on roll ka eestlaste edevusel, on ju meeldiv, kui tänaval oled silmapaistev tavapäraste autode kõrval.
Odavad autod kehvad Vana Ameerika auto saab Tammemäe sõnul keskmiselt saja tuhande krooniga. Selline auto on tänavakõlbulik ning väljanägemine on keskmises seisukorras. Muidugi ei ole sellise raha eest saadud auto välimus näitusekorras, need maksavad tunduvalt rohkem.
Seotud lood
Sel aastal on Ühendriikides kadunud poole
aastaga 438 000 töökohta. Kuigi USA tööpuuduse määr on 5,5% juures, ei ole
riigi tulevikuväljavaade just kõige helgem.
Briti kindlustusselts RSA tõi Eestis turule
koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise
rikke korral
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.