Briti kindlustusselts RSA tõi Eestis turule
koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise
rikke korral
Sügisel Eesti turule tulnud maailma üks suuremaid kindlustusgruppe Royal SunAlliance lühendas nime RSA-ks ning tõi Eestis esimesena turule kahjukäsitluse telefoni teel ja koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise rikke korral.
Endise Royal SunAlliance’i asemel kannab ettevõtte kaubamärk nüüdsest nime RSA. Muudatus on tingitud firma laienemisplaanidest. "Rahvusvahelisel turul on kaubamärki RSA lihtsam kasutada nii meie klientidel kui ka töötajatel," märkis RSA Eesti tegevjuht Kaido Kepp.
RSA pakub kodu-, auto-, vara- ja teisi kindlustusliike. RSA tegutseb ligi 22 000 töötajaga enam kui 30 riigis üle maailma ning omab turuliidri positsiooni Suurbritannias, Skandinaavias, Kanadas, Iirimaal, Aasias, Kesk-Idas ning Ladina-Ameerikas. RSA on noteeritud Londoni börsil ja 2007. aastal oli ettevõtte krediidireiting AA (Standard Poor´s Rating Services) ning grupi käive ulatus ligi 114 miljardi kroonini.
Seotud lood
ZEV Motors OÜ on noor firma, kes näitab
Tallinn Motorshow 2008 näitusel tervelt kahte Hiina- Eesti ühistööna valminud
elektriautot, kirjutas ajakirjanik Ardo Kalda Äripäeva lisas Auto.
Eesti Kindlustusmaaklerite Liidu (EKML)
üldkoosolekul valiti liidu uueks juhatuse esimeheks maailma suurima kindlustus-
ja riskijuhtimisteenuseid pakkuva ettevõtte Marsh McLennan Group Eesti
tütarettevõtte juht Mart Mere.
Kommest Autos laaditi täna hommikul
kaubaautost maha Peugeot ideeauto 908 RC, mida esitletakse kolmapäeval Tallinnas
algaval automessil.
Viimastel aastatel on Eestisse toodud
suurel hulgal Ameerika päritolu autosid. Igal kevadel lisandub tänavaile
tavapäraste Euroopa ja Aasia autode vahele rohkem eksootilist silmailu, kirjutas
ajakirjanik Pille Rõivas Äripäeva lisas Auto.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.