Briti kindlustusselts RSA tõi Eestis turule
koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise
rikke korral
Sügisel Eesti turule tulnud maailma üks suuremaid kindlustusgruppe Royal SunAlliance lühendas nime RSA-ks ning tõi Eestis esimesena turule kahjukäsitluse telefoni teel ja koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise rikke korral.
Endise Royal SunAlliance’i asemel kannab ettevõtte kaubamärk nüüdsest nime RSA. Muudatus on tingitud firma laienemisplaanidest. "Rahvusvahelisel turul on kaubamärki RSA lihtsam kasutada nii meie klientidel kui ka töötajatel," märkis RSA Eesti tegevjuht Kaido Kepp.
RSA pakub kodu-, auto-, vara- ja teisi kindlustusliike. RSA tegutseb ligi 22 000 töötajaga enam kui 30 riigis üle maailma ning omab turuliidri positsiooni Suurbritannias, Skandinaavias, Kanadas, Iirimaal, Aasias, Kesk-Idas ning Ladina-Ameerikas. RSA on noteeritud Londoni börsil ja 2007. aastal oli ettevõtte krediidireiting AA (Standard Poor´s Rating Services) ning grupi käive ulatus ligi 114 miljardi kroonini.