Tallinna Tehnikaülikool on hädas. Neil on 12 000 tudengit ja hea hulk õppejõude, kuid ainult 600 parkimiskohta. Varsti lisanduvad 400 kohta on nagu tilk vett saunakerisele - sussss ja läinud. Parema idee puudumisel loodetakse tasulisele parkimisele: ehk ummistuvad siis vähemalt naabermajade hoovid, mitte kooli enda ümbrus.
Tipi tudengid on hädas. Bussi ja trolliga seiklemine neelab hirmsal kombel aega. Ega keegi sealt mingit mugavust ja puhtust enam ootagi. Kes nõudlikum, sõidab ka linna piires autoga.
Autojuhid on hädas. Linnaplaanid joonistati siis, kui autoostuks pidi kõigepealt luba olema. Nüüd parteikomiteed lube ei jaga ning raha on rahval nagu ratsahobusel nonne. Linn on autodest umbes, kella viie ajal õhtul on kõige kiirem liiklusvahend tramm või omad jalad.
Mis pagana jama see on, et aastate kaupa kurdetakse, kuidas Tallinna transpordisüsteem logiseb igast otsast, aga mitte midagi ei muutu? Mis imeloom on Tallinna transport, et kellegi jaks talle peale ei hakka? Tallinn pole ju mingi hiiglaslik metropol, isegi miljonilinn mitte. Maailmas on palju linnu, kus ühistransport töötab normaalselt.
Inimesed sõidavad hea meelega bussis, trollis ja trammis, andke neile ainult võimalus. Puhtam õhk, rohkem ruumi, mugavam elu, palju rõõmsaid inimesi õigeks ajaks õiges kohas.
Aga meil räägitakse parimal juhul Eesti-Soome torust. Mis sa ikka ühest linna otsast teise loksud, mine parem Soome.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.