"Ilmselt on hakatud toitu ise valmistama,
sest kulinaartoodete osakaal müügis väheneb," rääkis tänasel Toiduliidu
aastakonverentsil ETK juht Rein Sepp.
Kiire hinnatõusu läbinud kaupade varasemad müügimahud praeguseks taastunud pole.
A-Selveri juht Ain Taube ütles, et nendel on pilt üldjoontes sama. "Võibolla on tõesti hakatud rohkem ise kodus süüa tegema," arutles Taube. Ta märkis samas, et toidukaupade müük tervikuna veel vähenenud pole, ennem satuvad löögi alla tööstuskaubad.
"Pole kunagi olnud nii suurt vahet üldise kasvu ja meie kasvu vahel," rääkis aga Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen. "Juhtub ilmselt sama, mis Soomes lama ajal. Kui majandusel läheb halvemini, läheb meil paremini," kommenteeris Lihavainen.
Lihavainen ütles, et müügikasvud on suuremad tootegruppides, millest kodus ise midagi valmistada saab. Kasvanud on näiteks jahu müük. "Alkoholi müügi kasv on vähenenud," lisas ta ning pani selle kahanenud Soome turistide arvele.
Seotud lood
Ameeriklased võivad kallinevate hindade
tõttu jääda ilma oma lemmikust rämpstoidust, 1 dollarilisest ehk 10
kroonisest juustuburgerist.
Evli varahalduse juht Veikko Maripuu ütles,
et spekulantide hinnangul on mõned toiduainete hinnad veel odavad. Majanduse
langusfaasis on kasulik ka konkurente üle võtta.
Eesti Panga asepresident Märten Ross üritas
Eesti Panga pressikonverentsil seletada, miks nad on veendunud, et inflatsioon
alaneb peagi, kuigi siiani on näha vaid hinnatõusu.
Wõro Kommertsi juhataja Kaido Kaare ütles
tänasel Toiduainetööstuse aastakonverentsil, et toiduainetootja on tugeva surve
all kui vorst kahe võileiva vahel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.