• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,17%5 983,15
  • DOW 300,09%43 769,71
  • Nasdaq 0,1%19 288,56
  • FTSE 100−0,71%8 083,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,86
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,17%5 983,15
  • DOW 300,09%43 769,71
  • Nasdaq 0,1%19 288,56
  • FTSE 100−0,71%8 083,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,86
  • 05.08.08, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameeriklased jäävad ilma 10kroonisest lemmikburgerist

Ameeriklased võivad kallinevate hindade tõttu jääda ilma oma lemmikust rämpstoidust, 1 dollarilisest ehk 10 kroonisest juustuburgerist.
Kasvav omahind võib sundida kiirtoiduketti McDonaldsit eemaldama pakkumisest 1 dollarilise (10 kroonise) juustuburgeri, mis seni on olnud üks populaarsemaid toiduartikleid, vahendas Newsru.
Ettevõte otsib aktiivselt võimalusi, kuidas menutoodet vaatamata hinnatõusule sama hinnaga müügis hoida. Paljudes kiirtoiduasutustes on hakatud juustuburgerit odavamaks mugandama, see tähendab, et endise kahe juustviilu asemel on hamburgeril vaid üks. Osad aga müüvad sama toodet täiesti ilma juustuta. Mõned aga ei ole läinud mugandamise teed ning müüvad populaarset toodet 1.09 dollari (11 krooni) asemel 1.19 dollariga (12 krooniga).
Ameerika McDonaldsi esindaja Tom Tompsoni sõnul on üks võimalikest lahendustest ettevõte jaoks pakkuda klientidele jätkuvalt dollariga hamburgerit, kui mitte juustuburgerit nagu praegu, vaid tavalist hamburgerit.
Viimaste nädalate statistika on näidanud, et valitseva viletsa majandusliku olukorra tõttu on ameerika tarbija sunnitud tarbima odavamat kaupa. Näiteks eelistatakse erinevalt varemale 2-3 dollarilisele (20-30 kroonisele) cappucinole või espressole 1,89 dollarilist (19 kroonist) külma kohvijooki.

Seotud lood

Uudised
  • 07.08.08, 09:25
Ameeriklaste ülekaalulisus teeb teadlased murelikuks
Kui senine trend jätkub, võivad peaaegu kõik täiskasvanud ameeriklased 40 aasta pärast olla ülekaalulised.
Uudised
  • 21.07.08, 11:23
Tervislik toit tõi McDonald’sile priskema tulu
Kiirtoidukett McDonald’s, mis on Rootsis läinud uue strateegia teed, pakkudes rohelisemat ja tervislikumat toitu, lööb muudatuste tõttu varasemaid rekordeid.
Uudised
  • 04.08.08, 19:26
Soomest tuleb Eestisse tonnide kaupa riknevat toitu
Soomest saadetetakse iga kuu mitmeid tonne vananevat toitu Eesti vaestele. Osad kauplused annetavad Tamperes müügiks kõlbmatu toidu heategevusorganisatsioonidele.
Uudised
  • 29.04.08, 14:36
Valmistoitude müük kidub
"Ilmselt on hakatud toitu ise valmistama, sest kulinaartoodete osakaal müügis väheneb," rääkis tänasel Toiduliidu aastakonverentsil ETK juht Rein Sepp.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele