Ameeriklased võivad kallinevate hindade
tõttu jääda ilma oma lemmikust rämpstoidust, 1 dollarilisest ehk 10
kroonisest juustuburgerist.
Kasvav omahind võib sundida kiirtoiduketti McDonaldsit eemaldama pakkumisest 1 dollarilise (10 kroonise) juustuburgeri, mis seni on olnud üks populaarsemaid toiduartikleid, vahendas Newsru.
Ettevõte otsib aktiivselt võimalusi, kuidas menutoodet vaatamata hinnatõusule sama hinnaga müügis hoida. Paljudes kiirtoiduasutustes on hakatud juustuburgerit odavamaks mugandama, see tähendab, et endise kahe juustviilu asemel on hamburgeril vaid üks. Osad aga müüvad sama toodet täiesti ilma juustuta. Mõned aga ei ole läinud mugandamise teed ning müüvad populaarset toodet 1.09 dollari (11 krooni) asemel 1.19 dollariga (12 krooniga).
Ameerika McDonaldsi esindaja Tom Tompsoni sõnul on üks võimalikest lahendustest ettevõte jaoks pakkuda klientidele jätkuvalt dollariga hamburgerit, kui mitte juustuburgerit nagu praegu, vaid tavalist hamburgerit.
Viimaste nädalate statistika on näidanud, et valitseva viletsa majandusliku olukorra tõttu on ameerika tarbija sunnitud tarbima odavamat kaupa. Näiteks eelistatakse erinevalt varemale 2-3 dollarilisele (20-30 kroonisele) cappucinole või espressole 1,89 dollarilist (19 kroonist) külma kohvijooki.
Seotud lood
Kui senine trend jätkub, võivad peaaegu
kõik täiskasvanud ameeriklased 40 aasta pärast olla ülekaalulised.
Kiirtoidukett McDonald’s, mis on Rootsis
läinud uue strateegia teed, pakkudes rohelisemat ja tervislikumat toitu, lööb
muudatuste tõttu varasemaid rekordeid.
Soomest saadetetakse iga kuu mitmeid tonne
vananevat toitu Eesti vaestele. Osad kauplused annetavad Tamperes müügiks
kõlbmatu toidu heategevusorganisatsioonidele.
"Ilmselt on hakatud toitu ise valmistama,
sest kulinaartoodete osakaal müügis väheneb," rääkis tänasel Toiduliidu
aastakonverentsil ETK juht Rein Sepp.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.