Tallinna ja Helsingi vahel ühendust pidavad
laevafirmad võivad tänavu suvel tipp-päevadel üle lahe viia ja tagasi sõidutada
ligi 30 000 inimest, paraku on reisijate arv järjest vähenenud.
Eriliseks ei tee alanud laevasõidu tipphooaega üksnes läbi aegade suurim veovõimsus, vaid ka tõik, et suve jooksul tuleb liinile kolm uut laeva, kirjutas Postimees.
Et viimastel aastatel on Eesti ja Soome vahel sõitvate laevareisijate arv kasvu asemel kahanenud, satuvad uudsesse ja keerulisse seisu sisuliselt kõik laevafirmad – konkurents on märgatavalt tihenenud, piletihinda ei anna aga nihutada ei üles- ega allapoole.
Painavaks unenäoks on laevafirmadele järjekindlalt tõusev kütuse hind, uutel laevadel on küll säästlikud mootorid, kuid selleks, et üle lahe kiiresti sõita, peavad jõuallikad olema selle võrra võimsamad.
Ajaloo tihedaim ei ole Tallinna ja Helsingi vahel konkurents aga üksnes laevaliikluses, sama on juhtunud ka õhuteedel – kevadel taastas lennud Copterline ning nüüd mõõdavad lennukitega kahe linna vahelist kaugust kolm firmat.
Seotud lood
Helsingi ja Tallinna vahelisele merealusele
tunnelile kaalutakse Soomes kaht võimalikku alguspunkti.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.