• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 30.04.08, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome lahel valitseb karm konkurents

Tallinna ja Helsingi vahel ühendust pidavad laevafirmad võivad tänavu suvel tipp-päevadel üle lahe viia ja tagasi sõidutada ligi 30 000 inimest, paraku on reisijate arv järjest vähenenud.
Eriliseks ei tee alanud laevasõidu tipphooaega üksnes läbi aegade suurim veovõimsus, vaid ka tõik, et suve jooksul tuleb liinile kolm uut laeva, kirjutas Postimees.
Et viimastel aastatel on Eesti ja Soome vahel sõitvate laevareisijate arv kasvu asemel kahanenud, satuvad uudsesse ja keerulisse seisu sisuliselt kõik laevafirmad – konkurents on märgatavalt tihenenud, piletihinda ei anna aga nihutada ei üles- ega allapoole.
Painavaks unenäoks on laevafirmadele järjekindlalt tõusev kütuse hind, uutel laevadel on küll säästlikud mootorid, kuid selleks, et üle lahe kiiresti sõita, peavad jõuallikad olema selle võrra võimsamad.
Ajaloo tihedaim ei ole Tallinna ja Helsingi vahel konkurents aga üksnes laevaliikluses, sama on juhtunud ka õhuteedel – kevadel taastas lennud Copterline ning nüüd mõõdavad lennukitega kahe linna vahelist kaugust kolm firmat.

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.08, 20:55
Helsingi-Tallinna raudteetunneli jaoks on kaks varianti
Helsingi ja Tallinna vahelisele merealusele tunnelile kaalutakse Soomes kaht võimalikku alguspunkti.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele