Eesti Ehituse juhatuse esimees Jaano Vink
ütles tuleviku kohta, et efektiivsuse nimel peavad senisest enam vaeva nägema
kõik turuosalised.
"Oleme püüdnud kodutöö korralikult ära teha ning ehkki viimaste perioodide kasumimarginaale on üha keerulisem tagada, pole liigseks pessimismiks siiski põhjust. Pakkumisi on ootamas mitu mahukat projekti ja usin töö nende kallal käib,” lisaks Vink.
Kvartalilõpu seisuga oli kontserni sõlmitud ehituslepingute teostamata osa maht 3 369 miljonit krooni, mida on pisut enam võrreldes aastataguse 3 197 miljoni krooniga. "Võttes arvesse 2007. aasta teises pooles ning 2008. aasta esimeses kvartalis toimunud muutusi nii ehitusturul kui ka majanduskliimas tervikuna, on see vägagi hea tulemus," kommenteeris Vink.
"Alanud aasta esimese kvartali tulemustega võib igati rahule jääda. Oluliselt muutunud turuolude valguses valmistab aga suurimat heameelt lepingutega kaetud teostamata tööde portfell, mis täienes möödunud kvartalis mitme mahuka infrastruktuuriobjekti võrra, nagu Rõhu-Puhja riigimaantee taastusremont ja Paldiski Lõunasadama 8. ja 9. kai ehitus," kommenteeris Vink.
Hoonete ärisegment moodustas müügitulust 85%, kasvades võrreldes 2007. aasta esimese kvartaliga 30%. Suurim kasv leidis aset just ärihoonete ehituses. Rajatiste 15%-line osakaal ärisegmentide müügitulus on võrreldes eelmise aasta sama ajaga normaliseerunud oodatud tasemele. Segmendi sisemised mahud vähenesid sadama- ja keskkonnaehituses, kuna möödunud talvel-kevadel suuremaid töid ei teostatud, kuid tasakaaluks toimus märkimisväärne tõus teedeehituses ja -hoolduses, mis moodustas rajatiste ärisegmendis 53% mulluse 24% asemel.
Seotud lood
Eesti Ehituse 2008. aasta I kvartali
tööjõukulud olid 105,4 miljonit krooni, mida on 42% rohkem kui 2007. aastal I
kvartalis.
Trigon Capital hindab Eesti Ehituse
tulemusi headeks, kuna neil on 3,4 mld krooni eest tellimusi ning käivet
kasvatati 38 protsenti.
Eesti Ehitus teenis tänavu I kvartalis
puhaskasumit 44,9 miljonit krooni. Võrreldes aastataguse perioodiga, kus esimese
kvartali puhaskasum oli 31,4 miljonit krooni, on puhaskasumi kasv 43%.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.