Analüütikuteagentuuri Avtostati andmetel on
Venemaa populaarsemad importautod Jaapani margid.
Avtostati andmeil oli mullu Venemaa populaarseim auto Toyota (32,3%), millega sõidab pea iga kolmas venelane. Teiseks populaarsemaks autoks osutus Nissan (21,2%), mida omab iga viies autoomanikust venelane. Auhinnalisele kolmandale kohale platseerus Honda. Riburada järgnevad neile Mazda, Mitsubishi, Suzuki ja Subaru, vahendas Newsru.com.
Kallimaid autosi, mida võib peamiselt sõitmas näha Moskva laiadel tänavatel, Mercedes-Benzi, BMWd ja Audit, tuleb aastaga tänavatele juurde mitte rohkem, kui 3000 tükki.
Mullu edastas Toyotade müüki vaid kodumaine Lada. Analüütikute arvates kasvab ainuüksi Toyotade arv nelja aastaga ehk aastaks 2012 1,6 miljonilt autolt 3 miljonile autole.
Seotud lood
Tänavu märtsis ja aprillis kasvas Läti
autoturul Vene autotootja Lada toodang. Ladasid registreeriti Lätis rohkem kui
populaarseid importautosid Mercedes-Benz ja BMW.
Mullu ostsid venelased ligi poole rohkem
kallist kunsti, kui 2006 aastal. Oksjonimaja Christies Sothebys andmeil
ostsid venelased kunsti kokku 324,9 miljoni dollari eest.
Jaapani autotootja Toyota teatas, et
ettevõtte esimese kvartali kasum langes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga
28% võrra. See on ettevõtte esimene kasumilangus seitsme aasta jooksul.
Viimased börsipäevad on olnud vesi Venemaa
kütusegigantide Gazpromi ja Lukoili veskile. Venemaa naftatootjad on olnud
suhteliselt õnnetus olukorras. Kuigi nafta hind on juba 125 dollari kandis,
saavad nemad nafta hinnast endale vaid 27 dollarit pluss 10 protsenti seda hinda
ületavast osast.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.