ASi SBM Pank uus ärinimi on
alates tänasest Marfin Pank Eesti AS, mis tähendab panga jaoks senisest
suuremat integreerumist selle suuromaniku Marfin Popular Banki
struktuuridesse.
Marfin Pank Eesti AS hakkab kasutama kaubamärki Marfin Pank, see on Marfin Popular Bank Grupi ülemaailmne kaubamärk, mida kasutatakse kõigil rahvusvahelistel turgudel.
Panga juhatuse esimees Riho Rasmann ütles, et nimevahetus on loogiliseks jätkuks Marfin Popular Bank Grupi strateegiale juurutada ühtne korporatiivne identiteet ja tõsta Marfin Bank kaubamärgi tuntust rahvusvahelistel turgudel. Panga praeguste ja tulevaste klientide jaoks tähendab suurem integreerumine emapangaga laienevat toodete ja teenuste pakkumist nii Eestis kui ka otse emapangast.
Seoses nimevahetusega muutub ka internetis panga senine domeenimi sbmbank.ee, asendudes uue domeeninimega marfinbank.ee. Seega on panga uueks kodulehe aadressiks www.marfinbank.ee ning e-kirjade aadresside laiendiks @marfinbank.ee. Vana domeeninimi on paralleelselt kasutuses 1. maini 2009.
Marfin Pank Eesti AS kuulub Küprosel registreeritud Marfin Popular Bank pangandusgruppi, mis tegutseb 14 riigis – Küprosel, Kreekas, Suurbritannias, Rumeenias, Serbias, Ukrainas, Venemaal, Maltal, Eestis, Austraalias, Guernsey’l, USAs, Lõuna-Aafrika Vabariigis ja Kanadas.
Grupis töötab üle 8000 inimese. Eelmisel aastal oli Marfin Popular Bank grupi netokasum 563,4 miljonit eurot ning varade maht 30,3 miljardit eurot. Marfin Popular Bank omab Standard Poor’s krediidireitingut BBB+
Seotud lood
SBM Panka hakkab pakkuma pensionifonde ning
valis oma partneriks LHV.
Kreeka kapitalile tugineva SBM panga juht
Riho Rasmann on võtnud nõuks panna eestlased armastama Kreeka toitu. Selleks on
ta loonud koos äripartneritega firma Hellenic Trade, mis toob Eestisse Kreeka
veine, juustu, oliiviõli jm.
Endise SBM Panga uue nimega Marfin Pank
Eesti juhatuse esimees Riho Rasman ütles tänasel uut nime tutvustaval
pressikonverentsil et, see annab paremad võimalused kasutada ära grupi eeliseid
suuremate laenude väljastamisel.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.