Singapur on jõudmas esikohale juba vägagi
lähedale, märgiti maailma majandusliku konkurentsivõime tabeli koostanud maineka
ärikooli saatesõnas ning püstitati varasema Jaapani kogemusega võrreldes
küsimus, kui kaugele tagasi võib USA langeda.
Šveitsi Lausanne`i IMD ärikooli iga-aastases edetabelis troonib endiselt esimesena maailma suurim majandus USA, järgnevad Aasia väikesed, kuid tugevad tegijad. Täna avaldatud World Competitiveness Yearbook 2008 võrdles 55 maa majandust, koostatud on seda 20 aastat.
Eesti leiame kolmanda kümne algusest, varasemaga peaaegu samal kohal, vaid Jaapan on vahepeal Eesti selja tagant meie ette astunud. Uurimiskeskuse juhi professor Garelli edetabelist lähtuvaid mõttearendusi ja visioone leiab huviline: http://www.imd.ch/news/World-Competitiveness-Yearbook-2008.cfm Seal arutleb ta küsimuse üle, miks Jaapan on kukkunud liidrikohalt sinna, kus ta parasjagu on, ning mida oleks USA-l nendest arengutest praegu õppida.
Sulgudes on maa 2007.a. koht.
1. Ameerika Ühendriigid (1)
2. Singapur (2)3. Hong Kong (3)4. Šveits (6)5. Luksemburg (4)6. Taani (5)7. Austraalia (12)8. Kanada (10)9. Rootsi (9)10. Holland (8)11. Norra (13)12. Iirimaa (14)13. Taiwan (18)14. Austria (11)15. Soome (17)16. Saksamaa (16)17. Hiina (15)18. Uus-Meremaa (19)19. Malaisia (23)20. Iisrael (21)21. Suurbritannia (20)22. Jaapan (24)23. Eesti (22)24. Belgia (25)25. Prantsusmaa (28)26. Tšiili (26)27. Tai (33)28. Tšehhimaa (32)29. India (27)30. Slovakkia (34)31. Lõuna-Korea (29)32. Sloveenia (40)33. Hispaania (30)34. Jordaania (37)35. Peruu (-)36. Leedu (31)37. Portugal (39)38. Ungari (35)39. Bulgaaria (41)40. Filipiinid (45)41. Kolumbia (38)42. Kreeka (36)43. Brasiilia (49)44. Poola (52)45. Rumeenia (44)46. Itaalia (42)47. Venemaa (43)48. Türgi (48)49. Horvaatia (53)50. Mehhiko (47)51. Indoneesia (54)52. Argentiina (51)53. Lõuna-Aafrika Vabariik (50)54. Ukraina (46)55. Venezuela (55)
Seotud lood
Maailma riikide konkurentsivõime edetabelis
langes Eesti aastaga 23. positsioonilt 35. kohale, olles suurim kukkuja.
USAs kasvas pakutavate eluasemete müük mais
aastatagusega võrreldes 2% võrra.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.