Transpordiettevõtte Est-Trans Kaubaveod ühe
omaniku Sulev Saarevälja sõnul ei ole mõtet transiidi kängumise süüdlasele
klapperjahti korraldada, kuna süü ei ole siinkohal õige sõna.
Mehe sõnul on siin tegemist pigem Venemaa poolse poliitilise otsusega suunata varem välja läinud kaubaveod enda sadamatesse.
„Siin ei ole mõtete süüdlast ostida,“ vastas Est-Trans Kaubavedude omanik Sulev Saareväli aripaev.ee päevaküsimusele, kes on süüdi transiidi kängumises?
„Venemaa tegi poliitilise otsuse suunata väljaminev transiit enda sadamatesse. Milleks maksta teistele, kui saab sama töö ise ära teha?,“ sõnas Saareväli.
Küsimusele, kas osa Eesti transiidist on praeguseks Lätti suundunud, vastas mees, et osa on kindlasti.
„Meie transiit on läinud nii Läti, kui Leetu. Seda näitab selgelt statistika. Ka siinkohal on tegemist Vene poolse poliitilise sammuga nottimaks Eestit,“ arvas ärimees.
Seotud lood
Estoveri tegevjuht Kai Rimmel ütles, et
transiidi kängumine hakkas peale juba enne pronkssõduri ümber toimuvat ning tema
peab vastutavaks hoopis Tallinna linnapea Edgar Savisaare tegevust.
Hansapanga vanemanalüütiku Maris Lauri
sõnul on väga vähe tõenäoline, et Vene naftatransiit Eestisse tagasi tuleb.
Sillamäe sadama nõukogu esimehe Tiit Vähi
sõnul peaks Eesti riik püüdma normaliseerida Venemaaga riikidevahelised suhted,
kui Eesti ei soovi jääda transiidis kõrvaltvaatajaks.
Leiburi juhi Ants Promanni sõnul ei ole
emotsioonid äris kuigi mõistlikud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.