Privaatpanganduse osakonna juhataja Kristel
Meos rääkis dv.ee-le, mille poolest töö vene keelt kõnelevate klientidega erineb
tööst eestikeelsete klientidega.
Ühe privaatpanganduse juhi Hannes Oja sõnul kõneleb 4500 kliendist, keda teenindab tema osakond Eestis, umbes 800 vene keelt. Nendega tegeleb kolm spetsialisti, kokku töötab privaatpanganduse osakonnas 26 spetsialisti.
Rääkides oma alluvate tööst, märkis Kristel Meos, et vene kliendid erinevad eesti klientidest. "Vene keelt kõnelevate klientide ja neid teenindava töötaja vahel on usalduslikumad suhted," räägib Meos. "Venelastega arutatakse asju reeglina väljaspool tööaega, mitteformaalses õhkkonnas. Mõnikord ei märkagi, kui ametlikud suhted kasvavad üle sõpruseks. Siis hakkad mõtlema, kas me ei lähe sellega liiale? Meie ülesanne on ju kõigest tegeleda kliendi rahaga."Meos teatas, et kaks aastat tagasi laienesid nad Venemaa turule. Alguses teenindas pank ainult juriidilisi isikuid, kuid aasta tagasi hakkas pakkuma teenuseid ka eraklientidele. Praegu on Peterburis, Moskvas ja Kaliningradis ühtekokku umbes kümme privaatpanganduse klienti. "Kuid Venemaal on privaatpangandus hoopis teine teema. Seal otsustatakse kõik rahaküsimused mitteametlikus õhkkonnas ja soovitavalt konjakiklaasi taga."Hansapanga privaatpanganduse kümneaastase juubeli puhul korraldatud üritusest võtsid osa panga praegused ja endised juhid, privaatpanganduse osakonna kliendid ja töötajad.
Seotud lood
Täna tähistas Hansapank oma
privaatpanganduse kümnendat sünnipäeva. Selle puhul korraldatud üritusel
meenutas Jüri Mõis esimesi VIP-kliente, kes tekkisid 1995.–1996. aastal.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.