Peugeot' tehas lõpetas Toomas Rüütmanni
firmaga Kommest Auto Peugeot'de maaletoomise lepingu. Läbirääkimised uue
maaletooja leidmiseks on lõpusirgele jõudmas ja favoriit on Skandinaavia suurim
automüüja K. W. Bruun Import.
"Jah, Eesti jaoks tähendab see meie lepingu lõppemist Kommest Autoga," kinnitas Peugeot' tehase esindaja Martin Alleiteau Äripäevale.
Veel mai lõpus Kommest Auto ostust huvitatud ärimees Hillar Teder ütles eile, et Reval Auto huvi Kommesti vastu sai otsa kolm nädalat tagasi, kui Peugeot' tehas lõpetas senise maaletoojaga lepingu. "Meid huvitasid aktsiad niikaua, kuni Kommestil oli leping. Nüüd, kui seda lepingut enam pole, ei ole ka meil enam huvitav," sõnas Teder.
Oma huvist Peugeot' maaletooja õiguste ja Kommest Auto aktsiate vastu ütles eile tegevjuhi Jussi Pärnpuu suu läbi lahti ka Saksa Auto.
Võimaliku investorina on ajakirjandus nimetanud Taanis ja Rootsis Peugeot'sid müüvat K. W. Bruun Importi.
Alleiteau ütles, et läbirääkimised maaletooja leidmiseks on lõpule jõudmas ja Taani firma K. W. Bruun Import on tugevalt pildil. Siiski pole taanlased ainsad võimalikud partnerid. Valiku loodab Alleiteau teha juulis.
Kommest Auto juhatuse liikme Toomas Rüütmanni sõnul oleks taanlaste tulek Eesti autoturule suurepärane. "Nende maht on sama suur kui Eesti autoturg kokku," ütles ta. K. W. Bruun müüb aastas ligi 40 000 sõidukit ehk kolmandiku rohkem kui Eestis mullu sõidukeid kokku. Kontserni käive oli tunamullu 11,76 miljardit krooni.
Seotud lood
Uus Peugeot’ ametlik maaletooja Eestis,
K.W. Bruun Estonia OÜ ja Autolink Baltic AS sõlmisid käesoleval nädalal lepingu
uute Peugeot’ sõidukite ladustamise ja transpordi osas.
Maksehäireregistri andmetel võlgneb täna
ligi 23,3 miljoni kroonise alghinnaga enampakkumisele pandud Kommest Auto 3,2
miljonit krooni makse.
AS Kommest Auto juhatuse liikme Toomas
Rüütmanni sõnul oli panga poolt avaliku pakkumise korraldamine viga.
SEB pani Toomas Rüütmanni firmale TR Majad
kuuluvad Kommest Auto aktsiad müüki.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.