Eesti Raudteelaste ametiühing koguneb homme
hommikul valitsuse ette, et piketeerida Eesti Raudtee lagunemise vastu.
Raudteelased nõuavad valitsuselt Eesti Raudtee efektiivse töö organiseerimise täpset programmi. Piketeerijad annavad peaminister Ansipile üle tänukirja „2007-2008 Eesti Raudteele osutatud toetuse ja tuleviku eest“. Valitsusele antakse ka hoiule sümboolne Eesti Raudtee makett. Raudtee ei vaja seda vedurit koos vaguniga, kuna vedude maht on katastroofiliselt kahanenud, teatas ametiühing.
„Riigi ühe suurema ettevõtte ASi Eesti Raudtee tulevik on problemaatiline. Järsu vedude mahu languse tõttu töötas ettevõte välja mahuka töötajate koondamise programmi. Ettevõttel ei ole võimalik tõsta tööliste palka, palk ei ole ka praegu kõrge. Ettevõttel puudub täpne arenguplaan," rääkisraudteelaste ametiühingu esimees Oleg Tšubarov.
Tšubarovi sõnul teenis ettevõte ilma riigi sekkumiseta miljoneid kroone kasumit. „Kes peab kandma vastutust maksumaksjate raha raiskamise eest?! Mina arvan, et vastutust peab kandma valitsus, kes sellise otsuse vastu võttis,“ sõnas ametiühingu esimees.
Seotud lood
Tänase seisuga on raudteesektoris
koondatud juba üle 300 töötaja, kuid eeldatavasti kaotab töökoha veel 500
inimest. Raudteelaste ametiühing otsustas pikettida.
Saksamaa parlamendi alamkoda Bundestag
andis rohelise tule valitsuse plaanile müüa 24,9 protsenti Deutsche Bahn’i
aktsiatest erainvestoritele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.